اخبار عمومی
اعلام وصول 2
64112
تاریخ انتشار: 1395/07/29 23:16
فرماندار بهمئی خبر داد:
23 ميليارد ريال تسهیلات اشتغال زايي طی شش ماهه گذشته از محل اعتبارات صندوق كار‌آفرينی و امید به 128 نفر از جویندگان کار در شهرستان بهمئی پرداخت شد

به گزارش خبرنگار پایگاه اطلاع رسانی عصرجهان، در شش ماهه گذشته 23 ميليارد ريال براي اشتغال زايي 128 نفر به همت صندوق كار‌آفريني اين شهرستان پرداخت شده است.
سلطانعلي رحمانی در نشست  با مدیر صندوق کارآفرینی امید استان، با اشاره به افزايش درصد بيكاري در شهرستان در سالهاي اخير خواستار پرداخت تسهيلات اشتغالزايي به قشر جوياي كار اين شهرستان شد.


ارسلان حسن پور مدیر صندوق کارآفرینی امید کهگیلویه وبویراحمد  با اشاره به اينكه،  این صندوق در دو سال فعالیت دولت تدبیر و امید شش هزار و 18 فقره تسهیلات اشتغالزایی در سطح استان پرداخت کرد گفت: صندوق کارآفرینی امید  استان از ابتدای سال تا کنون 80 میلیارد ریال تسهیلات قرض الحسنه دراستان پرداخت نموده است.
وی  جذب بیش از صد در صد اعتبارات ، كسب رتبه های نخست در انعقاد تفاهمنامه های استانی، پرداخت تسهیلات به حوزه صنایع دستی، حمایت از بانوان کارآفرین، اجراي طرح پدافند غیر عامل در بین بانکها، طرح تکریم ارباب رجوع در بین بانکها و بیمه ها و رتبه نخست در حمایت از ایثارگران را از مهمترين موفقيت هاي اين صندوق برشمرد.


آقاي عرب پور رئيس صندوق كارآفريني شهرستان بهمئی هم در اين ديدار با اشاره به اينكه ، در شش ماهه گذشته 23 ميليارد ريال براي اشتغال زايي 128 نفر پرداخت شده است گفت: در شش ماهه گذشته 80 فقره تسهيلات ازدواج به زوجين در شهرستان بهمئی پرداخت شده است كه در اين زمينه و با توجه به آمار جمعيت ، شهرستان بهمئی در رتبه اول پرداخت وام ازدواج قرار دارد.


خبرنگار/مسلم مختاری


بیشتر بخوانید :


کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*