اخبار عمومی
اعلام وصول 2
64114
تاریخ انتشار: 1395/07/30 00:02
با گل دیر هنگام احمد زاده؛
استقلال خوزستان نتوانست از گل برتری دقیقه 35 خود محافظت کند تا اینکه پرسپولیس توانست در نیمه دوم با گل دقیقه 83 فرشاد احمدزاده از شکست در حاشیه کارون بگریزد

پایگاه اطلاع رسانی عصرجهان/محمد ابولیان(نوروزی)-اهواز
استقلال خوزستان 1--پرسپولیس تهران1
*گلها:مهدی رحیم  زهیوی(35)ضربه ایستگاهی وی بصورت مستقیم وارد دروازه حریف شد-فرشاداحمدزاده(83)پاس گل -ضربه ایستگاهی محسن مسلمان
*اخطاریها:حسن بیت سعید،وحیدشیخ ویسی،فرشاد سالاروند،عقیل کعبی(استقلال خوزستان)، وحید امیری(پرسپولیس )
*داور:حسین زرگر کمکها:سعیدقاسمی،حسن انتظاری
*محل برگزاری:ورزشگاه غدیراهواز
*زمان برگزاری:16:45
*روزگزاری:پنج شنبه 29مهرماه95
*زمین:هموار
*هوا:آفتابی
*دمای هوا: 35 درجه
*تماشاگر:حدود32هزارنفر
*چهارچوب رقابت:هفته نهم فوتبال لیگ برترجام خلیج فارس


*ترکیب استقلال خوزستان:
وحید شیخ ویسی،محمد طیبی،پیمان شیرزادی،عزت اله پورقاز،علی اصغر عاشوری(77فرشاد سالاروند)،عقیل کعبی،دانیال ماهینی،حسن بیت سعید(83مهدی زبیدی)،مهدی مومنی (2-90سلمان بحرانی)،مهدی رحیم زهیوی،میثم دورقی
*سرمربی:سیدسیروس پورموسوی
*ترکیب پرسپولیس تهران:
علیرضا بیرانوند،سید جلال حسینی،علی علیپور(73امیدعالیشاه)،محسن ربیع خواه،مهدی طارمی،فرشاد احمدزاده(85رامین رضاییان)،محمدانصاری،کمال الدین کامیابی نیا،محسن مسلمان(88احمدنورالهی)،حسین ماهینی،وحیدامیری
*سرمربی:برانکوایوانکویج


*حادثه ویژه بازی: حسین ماهینی دردقیقه57 بهترین موقعیت پرسپولیسی ها را درنیمه دوم از روی نقطه پنالتی برای به ثمر رساندن گل تساوی تیمش در برابر میزبان هدر داد.
*جریان گلها:
دقیقه 35یک ضربه ایستگاهی در نزدیکی های محوطه جریمه پرسپولیسی ها نصیب تیم میزبان شد که مهدی رحیم زهیوی بازیکن فرصت طلب و با انگیزه ی آبی پوشان دیار کارون پشت  توپ قرار گرفت و با شلیکی دیدنی درست در جایی که بیرانوند هم مسیر ارسال توپ وی را تشخیص داده بود به زیبایی  توانست دروازه ی قرمزموشان پایتخت را فرو ریزد، و طرفداران پرشور و حرارت نماینده خوزستان در ورزشگاه غدیر را غرق در شادی نماید.
*دقیقه 83 پرسپولیس ها در نزدیکی محوطه جریمه استقلال خوزستان صاحب یک موقعیت ایستگاهی شدند که با نواختن این ضربه توسط محسن مسلمان و جای گیری مناسب  فرشاد احمدزاده در میان مدافعان تیم میزبان، توپ ارسالی روی سر این بازیکن نشست تا وی به زیبایی  گل تساوی بخش تیمش را وارد دروازه ی شیخ ویسی نماید و بازی را به تعادل کشاند.


بیشتر بخوانید :


کانال تلگرام عصر جهان


حاشیه
|
Iran
|
1395/07/30 11:43
  +0

  -0
پاسخ
نقش پدر رضاییان در بازی کردن رامین در اهواز!
بدون شک مهم ترین اتفاق بازی دیروز استقلال خوزستان و پرسپولیس بعد از درگیری خونین تماشاگران ، بازی کردن رامین رضاییان بود.
در شرایطی که بعد از اتفاقات بازی با نفت، بازی دادن برانکو به مدافع ملی پوش تیمش اتفاقی فوق العاده بعید به نظر می رسید اما پرفسور دیروز طلسم نیمکت نشینی رامین را از بین برد و در هشت دقیقه پایانی بازی او را به میدان فرستاد. رضاییان حضورش در میدان را تا حدود زیادی باید مدیون پدر پرسپولیسی اش باشد که طی یک هفته گذشته جلوی بدتر شدن اوضاع پسرش در تیم را گرفت.
رادنیوز درباره این موضوع نوشته: نه این که تصور کنید پدر رامین با برانکو تماس گرفته و از سرمربی پرسپولیس خواسته پسرش را بازی بدهد! نه، اصلا چنین چیزی نیست... رامین بعد از بازی با نفت، دو پُست در صفحه شخصی اش در اینستاگرام گذاشت و این دو پست را با دخالت پدرش پاک کرد.
بار اول علیه سرتن چوک، دستیار برانکو موضع گرفته و گفته بود من هم بلدم جواب این مربی را بدهم که بلافاصله پدرش با او تماس گرفت و گفت این متن را پاک کن و پست دوم که در آن ادعا کرده بود اگر به تاکتیک پرسپولیس نخورد، به تیم دیگری می رود و این بار هم پدرش تماس گرفت و گفت تو اصلا در موقعیتی نیستی که پرسپولیس را تهدید کنی و رامین هم به حرف پدرش گوش کرد و نتیجه همین شد که برانکو در دقایق پایانی بازی با استقلال خوزستان، رضاییان را به میدان فرستاد.

ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*