اخبار عمومی
اعلام وصول 2
64129
تاریخ انتشار: 1395/07/30 22:02
شکست سنگین ماشین سازی در آبادان
مردان طلایی آبادان تا پایان هفته نهم، با ۳ پیروزی، ۴ تساوی، و ۲ شکست در مجموع با ۱۳ امتیاز جایگاه چهارم جدول رده‌بندی مسابقات را در اختیار دارند

پایگاه اطلاع رسانی عصرجهان/محمد ابولیان(نوروزی)-اهواز
صنعت نفت آبادان 3--ماشین سازی تبریز0

*گلها:حسین بغلانی (53) پنالتی،حکیم نصاری(75)، محمدنصرتی (90) گل به خودی
*داور:محمدرضا فغانی
-کمکها:داوری،بهرامی
*اخطار:علی عبداله زاده ،رضا نوروزی (صنعت نفت آبادان)
*چهارچوب رقابت:هفته نهم لیگ برتر جام خلیج فارس
*محل برگزاری:ورزشگاه تختی آبادان
*روزبرگزاری:آدینه 30مهرماه 95
*زمان برگزاری:16:45
*ترکیب صنعت نفت آبادان:حسن هوری، محمدشادکام،میلاد جهانی ،علی عبداله زاده،برونواولی ویرا (51رضانوروزی)،میلادجهانی(1-90 دنی)،محمد پورمحمد،زبی نیک نفس ،حکیم نصاری(3-90دایی زاده)،کیم یان گویی،حسین بغلانی
*سرمربی:نادردست نشان
*ترکیب ماشین سازی:سیدمهدی اسلامی،شویلی،مهدی قریشی،احمدامیرکامدار،  مهرداد بایرامی،ادسون(68حبیب گردانی)،آندرانیک تیموریان،بهرام احمدی (69سجادراهبر)،بهمن کامل، سعید مهدی پور(70حامد پاکدل)،محمد نصرتی
*سرمربی:رسول خطیبی
در چهارچوب رقابت های فوتبال لیگ برترجام خلیج فارس صنعت نفت آبادان نماینده شایسته خوزستان در ورزشگاه پیرتختی این شهر در برابر تیم پرسابقه ی دیار آذربایجان ماشین سازی تبریز قعرنشین جدول رده بندی لیگ شانزدهم به میدان رفت و در پایان با یک پیروزی ارزشمند و قاطع سه بر صفر، به جمع مدعیان نیم فصل نخست لیگ برتر پیوست.
شاگردان نادر دست نشان اگر در دو سه بازی گذشته خود اسیر بدشانسی نمی شدند حالا باید در صدرجدول یکه تازی می کردند
مردان طلایی آبادان تا پایان هفته نهم، با ۳ پیروزی، ۴ تساوی، و ۲ شکست در مجموع با ۱۳ امتیاز جایگاه چهارم جدول رده‌بندی مسابقات را در اختیار دارند. تیم صنعت نفت آبادان در هفته دهم رقابت‌ها روز جمعه ۱۳۹۵/۸/۷ از ساعت ۱۶:۴۰ در ورزشگاه آزادی شهر تهران میهمان تیم پرسپولیس خواهد بود.
*جریان گلها:
دقیقه 53نفوذ میلاد جهانی به محوطه جریمه ماشین سازان با شارژ ادسون همراه شد که فغانی داور جوان این دیدار بی درنگ نقطه پنالتی را نشانه گرفت و حسین بغلانی پشت توپ قرار گرفت و با پای راست خلاف جهت اسلامی گلر سفیدپوشان تبریزی نخستین گل طلایی پوشان را به ثمر رساند.
*دقیقه 75شادکام با جا گذاشتن دو سه بازیکن حریف و رساندن پاس مناسب به حکیم نصاری در پشت محوطه جریمه تیم  ماشین سازی وی را در موقعیت شوت زنی قرار داد که وی با شلیکی دیدنی دومین گل میزبان را وارد دروازه قعرنشین جدول رده بندی لیگ کرد.
*دقیقه 88اشتباه مرگبار محمدنصرتی مدافع با تجربه ماشین سازان در خط دفاعی این تیم در پاس به عقب به سید مهدی اسلامی سنگربان خود وارد این تیم شد تا شکست نماینده تبریز در حاشیه اروند سنگین ترگردد.
*دقایق حساس بازی:
*دقیقه 46نواختن ضربه کرنرعبداله زاده برای نفتی ها با واکنش اسلامی گلر تبریزی ها دفع گردید.
*دقیقه 49ضربه برگشتی اولی ویرا با شلیک کیم کره ی همراه اما بی ثمر از کنار دروازه ماشین سازی عبور کرد.
*دقیقه 53نفوذ میلاد جهانی به محوطه جریمه ماشین سازان با شارژ ادسون همراه شد که فغانی داور جوان این دیدار بی درنگ نقطه پنالتی را نشانه گرفت و حسین بغلانی پشت توپ قرار گرفت و با پای راست خلاف جهت اسلامی گلر سفیدپوشان تبریزی نخستین گل طلایی پوشان را به ثمر رساند.
*دقیقه 60بهرام احمدی بازیکن پر تلاش تیم تبریزی از زاویه بسته دروازه هوری را مورد هدف قرار داد که شلیک وی در دستان گلر نفتی ها آرام گرفت.
*دقیقه 62میزبان بروی یک ضد حمله تند و تیزو همکاری دو بازیکن پر تلاشش جهانی و شادکام  پاسی مناسب را برای کیم کره ای مهیا کردند که شلیک وی با اصابت به پای دروازه بان تیم میهمان دفع گردید.
*دقیقه  73شلیک مهرداد بایرامی با عبور از خط دفاعی تیم میزبان در دستان هوری آرام گرفت.
*دقیقه 75شادکام با جا گذاشتن دو سه بازیکن حریف و رساندن پاس مناسب به حکیم نصاری در پشت محوطه جریمه تیم ماشین سازی وی را درموقعیت شوت زنی قرار داد که وی با شلیکی دیدنی دومین گل میزبان را وارد دروازه قعرنشین جدول رده بندی لیگ کرد.
*دقیقه 80ارسال بلند حبیب گردان با ضربه ی سر حامد پاکدل خطرناک از بالای دروازه ی هوری عبور کرد.
*دقیقه 83شلیک پاکدل در آغوش هوری  آرام گرفت
*دقیقه 88اشتباه مرگبار محمد نصرتی مدافع با تجربه ماشین سازان در خط دفاعی این تیم در پاس به عقب به سید مهدی اسلامی سنگربان خود وارد این تیم شد تا شکست نماینده تبریز در حاشیه اروند سنگین ترگردد.

*دقیقه 1-90ضربه ی ایستگاه کامداربا دفع حسن هوری برای ماشین سازان بی اثرماند.


بیشتر بخوانید :


کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*