اخبار عمومی
اعلام وصول 2
64201
تاریخ انتشار: 1395/08/03 20:47
یاداشت دریافتی/
به نظر می رسد نه تنها شخص حاج عدل که هیچ کدام از نزدیکان وی هیچ گونه رضایتی از این تیم نداشته باشند و گواه این مطلب اختلافات و نارضایتی های برخی افراد از روزهای پس از انتخابات تا به امروز است

یاداشت دریافتی از امیر رضا هاشمی-در لابلای اخبار و مقالات سایت های خبری هم استانی امروز به مطلبی برخوردم که برایم بسیار عجیب و البته تاحدودی قابل پیش بینی بود!
تیم رسانه «برگ برنده این روزهای امیر کبیر کهگیلویه »!!
تیتر انتخابی خود واضح و گویای محتواست! ابتدا حمایت از تیم رسانه ای عدل هاشمی پور و در ثانی پافشاری بر القای لقب عجیب امیرکبیر برای حاج عدل به مخاطب!
انتظار می رود تیم رسانه حاج عدل پاسخگوی سوالاتی باشد که این روزها  به ذهن هر مخاطب منصفی و از هرجناحی می رسد:
1-سهم تیم رسانه حاج عدل بر اساس آمار و اطلاعات دقیق و بصورت مستند برای مردم و حتی شخص حاج عدل هاشمی پور تشریح بفرمایید.
2- به نظر می رسد نه تنها شخص حاج عدل که هیچ کدام از نزدیکان وی هیچ گونه رضایتی از این تیم نداشته باشند و گواه این مطلب اختلافات و نارضایتی های برخی افراد از روزهای پس از انتخابات تا به امروز است.اعلام رضایت ایشان از این تیم و مشخص کردن  سهم این تیم در پیروزی هاشمی پور از زبان  شخص حاج عدل شنیدنی خواهد بود!
3-مشخص بفرمایید پس از انتخابات و در پاسخ به انتقادها و هجمه ها علیه حاج عدل جز فحاشی،توهین،انتشار بیانیه ها به اسامی مستعار چه سوالی از نویسنده های منتقد داشتید به جز اشاره مستقیم به این مورد که طی 16 سال نمایندگی آقای موحد چه اتفاقی افتاد که امروز بیفتد؟! آیا در صورت عدم حضور موحد در انتخابات و رقابت حاج عدل با شخصی به جز موحد امروز این تیم حرف دیگری برای گفتن داشت؟آیا تمام منتقدین حاج عدل از موحدیون هستند؟آیا انتشار برخی مطالب و حواشی از تیم رسانه ای یکی دیگر از کاندیداهای انتخابات اخیر که رتبه ای بعد از سومی در این انتخابات را کسب کرد ندیده و از سخنرانی های تند و توهین آمیز ایشان علیه حاج عدل و نزدیکان ایشان و طراحی حواشی از سوی ایشان علیه نماینده مردم بی خبرند که قادر به پاسخگویی به این افراد نمی باشند؟
4- حاج عدل هاشمی پور وقتی ردای نمایندگی از مردم را بر تن کرده یعنی خود را در معرض سوال و جواب مردم قرار داده و باید پاسخگوی خواست عمومی مردم باشد.نویسنده ی منتقد با هر انگیزه و نیتی که از ایشان انتقاد کند و در هر موقعیت و جناحی که باشد فردی است از بین موکلان حاج عدل و در صورتی که نقدی ولو غیرمنصفانه و مغرضانه علیه ایشان داشته باشد وظیفه تیم رسانه ی حاج عدل پاسخگویی منصفانه و صدالبته مودبانه و منطقی و در غیر اینصورت سکوت است نه آب به آسیاب دیگران ریختن،تهمت،فحاشی و دشمن تراشی...
لیست نقدها و تخریب ها علیه حاج عدل و در مقابل پاسخ تیم رسانه ایشان در جدولی ساده طراحی و جهت ارایه به عموم مردم و حداقل جهت گزارش ارایه عملکرد به آقای حاج هاشمی پور منتشر بفرمایید و قضاوت را به شخص حاج عدل واگذار نمایید
5-دوستان و همراهان عزیز در عملکرد خود انصاف،راستگویی،شفافیت و مهم تر از هر چیز و هر کس خدا را در نظر بگیرید و صادقانه بگویید چطور می شود از هر تریبون و بلندگویی باید جهت ارائه گزارش عملکرد حاج عدل استفاده کرد و آسمان و ریسمان کرده و گوش فلک را کر کنیم که حاج عدل آرد بهشت از عرش اعلا بر زمین اما به هیچ کس اجازه اظهار نظر در خصوص این آمار و ارقام و عملکرد را به هیچ کس نداده و با برچسب تخریب گر آماج شدیدترین حملات و توهین ها از جانب خود می کنیم.
در پایان خواهشم از برادران و خواهران تیم رسانه حاج عدل این است که بیایید تصور کنید از امشب رقیب انتخاباتی ایشان و کلیه هوادارانش رسما اعلام کنند که مِن بعد حامی حاج عدل خواهند بود و از ایشان به هر نحو حمایت خواهند کرد.
از صبح فردا در مقابل هجمه ها،نقد ها و مطالبات بقیه مردم چه پاسخی  خواهیم داشت و چگونه پاسخگوی این مطالب خواهیم بود؟
برادران و خواهران عزیز،آیا تصور می کنید مردم از دلایل اینگونه تبلیغات برای تیم رسانه ای حاج هاشمی بی خبرند یا انتشار این مطالب می توانند حاج عدل را از تصمیم خود برای در اختیار گرفتن نیروهای جدید و کارکشته ی حوزه خبر و رسانه حتی از استان های دیگر و البته با در اختیار قرار دادن برخی امکانات برای آنها منصرف کند؟
دوستان عزیز،باور بفرمایید نه مردم و نه شخص حاج عدل کوچکترین سهمی برای شما در این میان از اولین روزهای شروع تبلیغات انتخاباتی تا به امروز قایل نخواهند بود.
نه تنها حاج هاشمی پور که هر شخصی تره ای برای افرادی که به هدف کسب امتیاز برایشان قدمی برمیدارند خورد نخواهند کرد و تنها در صورتی مینوانید موفق باشید که صادقانه،شفاف و از سر دلسوزی با ایشان همکاری نمایید و با اقدامات ناشیانه چوب لای چرخ حرکت توسعه منطقه نگذاشته و مثل امروز پاشنه آشیل حاج عدل نباشید.
و السلام
امیر رضا هاشمی
ــــــــــــــــــــــــــــــ
ممکن است اندیشه ها و سلایق نویسنده با سیاست های سایت تطابق نداشته باشد



کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*