اخبار عمومی
اعلام وصول 2
64211
تاریخ انتشار: 1395/08/03 22:54
جوان ۲۸ساله ای که با معرفی خود به عنوان دکترو عضو هیت علمی دانشگاه از زنان و دختران جوان کلاهبرداری می کرد شناسایی و دستگیر شد.

عصرجهان-جوان ۲۸ساله که علی نام دارد از چندی قبل با نقشه ای حیله گرانه تصمیم گرفت دختران و زنان ساده لوح را طعمه خود قرار دهد. جوان ۲۸ساله با مراجعه به شرکت های مختلف در حالی که سرو وضع شیک و غلط اندازی داشت خانم های جوان را اغفال و با معرفی خود به عنوان دکتر و عضو هیت علمی دانشگاه باب دوستی و آشنایی با آنها باز می کرد.او پس از چند روز با طعمه های خود قرارملاقات می گذاشت و هنگامی که رضایت زنان ساده لوح را برای ازدواج جلب می کرد مقداری پول از آنان قرض می گرفت و قبل از ان که ماجرا به خواستگاری رسمی از خانواده و عقد و محضر برسد متواری می شد.

کارمند آژانس هواپیمایی آخرین طعمه

مرد جوان با مراجعه به یک آژانس هواپیمایی با کارمند آژانس آشنا شد. دکتر قلابی پس از مدتی به دختر جوان پیشنهاد ازدواج داد و طبق نقشه در آخرین ملاقات مبلغ هفتاد میلیون ریال از او قرض گرفت و متواری شد. رییس پلیس اگاهی خراسان رضوی با اعلام این خبر به رکنا گفت: در پی اعلام شکایت این زن جوان ،کاراگاهان مبارزه با جرایم اقتصادی پلیس اگاهی خراسان رضوی وارد عمل شده و با ترسیم چهره فرضی و پیگری سرنخ های موجود، متهم پرونده را شناسایی و تحت تعقیب قرار دادند. پلیس متهم را در یک صرافی و هنگام خرید ارز دستگیر کرد. سرهنگ رزمخوا گفت:تاکنون شش زن و دختر جوان که طعمه این مرد شده اند به پلیس آگاهی خراسان رضوی مراجعه و تحقیقات گسترده پلیسی در این باره ادامه دارد. رییس پلیس آگاهی خراسان رضوی با اشاره به این مطلب که احتمال می رود متهم از افراد دیگری نیز به این شیوه کلاهبرداری کرده باشد، گفت:  شاکیان می توانند برای پیگیری شکایت خود به پلیس آگاهی خراسان رضوی مراجعه و یا با شماره تلفن ۰۵۱۲۱۸۳۷۰۰ تماس بگیرند

منبع/رکنا


بیشتر بخوانید :


کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*