اخبار عمومی
اعلام وصول 2
64220
تاریخ انتشار: 1395/08/04 18:11
مریل استریپ که پیش از این هنرمندانه نقش مارگارت تاچر نخست وزیر فقید بریتانیا را در سال 2012 ایفا کرده بود از احتمال اینکه در فیلمی در نقش هیلاری کلینتون نامزد دموکرات انتخابات ریاست جمهوری ایالات متحده آمریکا ظاهر شود، خبر داد.

عصرجهان-مریل استریپ سوپر استار سینما که در جریان نمایش تبلیغی فیلمش تحت عنوان «فلورانس فاستر جنکینز» به فستیوال بین المللی فیلم توکیو دعوت شده است، تصریح کرد: به احتمال زیاد در یک فیلم سینمایی در نقش هیلاری کلینتون ظاهر خواهد شد.
وی تاکید کرد: با این حال، باید منتظر بود زیرا تحقق چنین پروژه های سینمایی بزرگ نیاز به زمان دارد. تهیه چنین فیلمی به سرعت انجام نخواهد شد.


بانوی اول سابق کاخ سفید و نامزد دموکرات انتخابات ریاست جمهوری ایالات متحده آمریکا در 8 نوامبر، در بحبوحه مبارزات انتخاباتی اش به نوبه خود گفت: مریل استریپ با استادی می تواند نقش وی را ایفا کند.
فیلم « فلورانس فاستر جنکینز» ماجرای یک زن نیویورکی است که وارث ثروت هنگفتی شده اما به رغم اینکه دارای صدایی فوق العاده نیست هرگز از رویایش که تبدیل شدن به یک خواننده بزرگ اپرا است دست نکشیده است.


مریل استریپ برای ایفای نقش در فیلم « فلورانس فاستر جنکینز» ناگزیر شد آموزش دیده و تحریر صدایش را تغییر دهد. او تاکید کرد: من برای یادگیری تلاش کردم. یک سوپر مربی اپرا داشتم. ما هفته ها به سختی کار کردیم.
مریل استریپ پیش از این مهارت هایش در خوانندگی را در فیلم های «Into The Woods» یا «Ricki and the Flash» نشان داده بود.

جام جم آنلاین به نقل از لومتن


بیشتر بخوانید :


کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*