اخبار عمومی
اعلام وصول 2
6467
تاریخ انتشار: 1394/06/16 21:28
یوسف نادریان:امیدواریم امسال متفاوت‌تر از سال گذشته بازی‌های قابل قبولی در لیگ دسته دو کشور ارائه دهیم.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی عصرجهان، تیم فوتبال نفت و گاز گچساران در یک دیدار تدارکاتی به مصاف سایپا لیگ برتری رفت.

این دیدار که در ورزشگاه اختصاصی سایپا برگزارشد در پایان با نتیجه شش بر دو به سود تیم سایپا  به پایان رسید.

این دیدار که دومین دیدار تدارکاتی تیم فوتبال نفت و گاز گچساران با تیم های لیگ برتری بوده در مشحص کردن بسیاری از نقاط ضعف و قوت تیم فوتبال نفت تاثیر گذار بوده است.

 

 

سرمربی تیم فوتبال نفت و گاز گچساران یادآور شد: در دیدار با سایپا باید بگویم بازی کردن بازیکنان جوان و جویای نام در برابر ستاره‌های بزرگ تیم ملی و سایپا از جمله جواد نکونام همچنین غلامرضا رضایی کار آسانی نیست.
نادریان بیان کرد: بازیکنان تیم نفت و گاز در این دیدار علی‌رغم شکست 6 بر دو برابر سایپا با حملات پرشمار خود نشان دادند از هر فرصتی برای گلزنی استفاده می‌کنند.
وی عنوان کرد: این بازی محک جدی برای نفت بود و نشا داد که باید بسیاری از نقاط ضعف تیم با گرفتن چند بازیکن تقویتی اصلاح شود.
نادریان افزود: دو گل زیبای بازیکنان نفت گچساران در مقابل بازیکنان ستاره تیم سایپا توجه هر تماشاگری را به اعتماد به نفس بالا و جدیت بازیکنان این تیم جلب کرده است.

وی از نمایش زیبای بازیکنان جوان تیم خود در این بازی گفت و افزود: دو گل زیبای بازیکنان نفت گچساران  در مقابل بازیکنان ستاره تیم سایپا توجه هر تماشاگری را به اعتماد به نفس بالا و جدیت بازیکنان این تیم جلب کرده است.

نادریان بیان کرد: در حال حاضر در اردو هشت روزه به سر می بریم و تمرینات بدنسازی و کار با توپ را به خوبی طبق برنامه پیاده کرده ایم .

وی در خصوص قرعه تیم فوتبال نفت و گاز گچساران در لیگ دسته دوم اظهارداشت: هیچ یک از بازیهای ما ساده نیست و تمام تلاش تیم برای صعود از گروه مقدماتی است.

سرمربی تیم فوتبال نفت و گاز گچساران یادآور شد: در این اردو چند بازی تدارکاتی دیگر نیز با تیم های دسته دوم برگزار خواهیم کرد.

 

 

 


بیشتر بخوانید :


کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*