اخبار عمومی
اعلام وصول 2
6567
تاریخ انتشار: 1394/06/25 21:11
معاون برنامه‌ریزی و منابع انسانی آبفای شهری استان از جذب یک نفر راننده بیل مکانیکی برای خدمت در آبفای شهری دهدشت از طریق آزمون کتبی و عملی خبر داد.

عصرجهان: به گزارش روابط عمومی آب و فاضلاب شهری کهگیلویه و بویراحمد معاون برنامه‌ریزی و منابع انسانی آبفای شهری استان از جذب یک نفر راننده بیل مکانیکی برای خدمت در آبفای شهری دهدشت از طریق آزمون کتبی و عملی خبر داد.

علیرضا جنتی با اشاره به شرایط عمومی متقاضیان عنوان کرد: دارا بودن مدرک تحصیلی دیپلم و بالاتر در یکی از رشته های فنی و مدرک ویزه بیل مکانیکی، حداکثر سن ۳۰ سال، قبولی در آزمون کتبی و عملی، عدم اعتیاد و سوء پبسینه، سلامتی کامل روحی و جسمی، بومی استان و تابعیت جمهوی اسلامی ایران و تعهد محضری مبنی بر خدمت ده ساله در شهر دهدشت از شرایط حضور در این آزمون است.

وی با بیان اینکه جذب این راننده بصورت حجمی و زیر نظر شرکت پیمانکارحجمی طرف قرار داد آبفای استان خواهد بود، گفت: متقاضیان مدارک مورد نیاز را که شامل کپی صفحات شناسنامه، کپی کارت پیان خدمت، مدرک ویژه بیل مکانیکی، کپی کارت ملی، کپی مدرک تحصیلی، دو قطعه عکس ۳*۴ و درخواست کتبی است به معاونت برنامه ریزی شرکت آب و فاضلاب شهری استان واقع در بلوار ارم تحویل و رسید دریافت نمایند.

جنتی با بیان اینکه مدارک مورد نیاز باید برابر با اصل باشند، تصریح کرد: افراد متقاضی می باید مدارک خود را از تاریخ ۲۸ /۶ /۹۴ تا ۹۴/۷/۱ به معاونت برنامه ریزی آبفای استان تحویل دهند.

وی با اشاره به اینکه زمان برگزاری آزمون نیز متعاقبا اعلام خواهد شد، عنوان کرد: شرکت آب و فاضلاب شهری استان در راستنای اجرای عدالت و جلوگیری از تبعیض، هرگونه جذب نیرورا از طریق برگزاری آزمون و با اطلاع رسانی و آگهی عمومی انجام خواهد داد.


بیشتر بخوانید :


کانال تلگرام عصر جهان


اصغر پور محمد راننده بیل مکانی
|
Romania
|
1396/05/24 02:40
  +0

  -0
پاسخ
آدرس استان خوزستان شهرستان دزفول جایی میخوام کارکنم که برای همیشه بخواهند حقوق زیادمهم نیست برام حتی حاضرم شیرینی هم بدم

ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*