اخبار عمومی
اعلام وصول 2
6575
تاریخ انتشار: 1394/06/26 00:03
جمعیت رهپویان خطاب به مدیرکل سیاسی انتخابات استانداری:
ملت فهیم و عزیز ایران اسلامی در ایام اخیر شاهدبرخی اظهارات ازمدیران دولتی بوده اند، که گاها تداعی کننده این ذهنیت در بدنه اجتماعی بوده است که حرکتی حساب شده و در جهت مهندسی نتیجه انتخابات و به نفع دولت فعلی در حال شکل گیری است.

جمعیت رهپویان شاخه کهگیلویه و بویراحمد نسبت به مصاحبه مدیرکل سیاسی انتخابات استانداری این استان واکنش نشان داد.

این جمعیت در پیام ارسالی به پایگاه اطلاع رسانی"عصرجهان" به مصاحبه " جلیل حسنی " که تاکید کرده بود مردم از شورای سیاستگذاری ائمه جمعه انتظار اتحاد دارند نه انشقاق ، واکنش نشان داد.

در متن ارسالی این چنین آمده:

بسم الله الرحمن الرحیم
مدیرکل محترم سیاسی و انتخابات استانداری

سلام علیکم
با عنایت به مصاحبه شما با یکی از سایت های محلی استان، و هجمه ای که علیه اظهارنظرحقیقی یکی از شخصیت های امین و مورد اعتماد منطقه در موضوع انتخابات آینده مجلس شورای اسلامی داشته اید، لازم گردید که مطالبی را من باب تذکر به آن مقام محترم یادآور شویم.

*اولا، از اینکه بالاخره شاهد اظهارنظر جدی یکی از مسئولین دولتی نسبت به روند برگزاری انتخابات آینده مجلس شورای اسلامی در این استان بودیم، خرسندیم. خرسند از این بابت که ان شاالله، این اظهارات غیر منطقی و عجولانه، نه در جهت تامین منافع فردی و حزبی خاص، بلکه در جهت برگزاری انتخاباتی شکوهمند و سالم می باشد.

*اما حال که این مجال فراهم شده است تا دراین خصوص صحبتی گردد، لازم است برخی نگرانی های جدی ای که در سطح جامعه و در رابطه با برگزاری انتخابات آتی وجود دارد را نیز گوشزد نماییم:

*به طور مشخص، ملت فهیم و عزیز ایران اسلامی در ایام اخیر شاهد برخی اظهارات ازمدیران دولتی بوده اند، که گاها تداعی کننده این ذهنیت در بدنه اجتماعی بوده است که حرکتی حساب شده و در جهت مهندسی نتیجه انتخابات و به نفع دولت فعلی در حال شکل گیری است. جناب عالی و مجموعه تحت نظر شما برای مقابله با این تهدید چالش برانگیز چه برنامه ای را در دستور کار دارید؟

*در موضوع کنونی، اظهار نظر معمولی و طبیعی یک شخصیت وزین و انقلابی و امتحان پس داده را مورد نقد قرار داده اید. در حالی که این برادر عزیز به عنوان فردی حقیقی و در جمعی خصوصی نظرات شخصی خود را بیان داشته است. آیا نسبت به برخی تلاش های سازماندهی شده دولتی در جهت منافع انتخاباتی افراد و جریانات خاص هم این حساسیت را داشته و دارید؟

*به مردم عزیز استان بگویید، به طور مشخص نسبت به برخی چالش های جدی احتمالی در روند انتخابات آتی که موجب نگرانی های عمیق مردمی نیزشده است، همچون سوء استفاده ازاموال عمومی و دولتی، هزینه های میلیاردی غیرمتعارف، حضور برخی افراد بدسابقه درمسئولیت اجرای انتخابات، دخالت مدیران دولتی، استخدام های خارج از روال و بی ضابطه، سوء استفاده از برخی خدمات و اقدامات حمایتی و... چه برنامه راهبردی و طرح عملیاتی داشته و دارید؟.

*در پایان،به نظر می رسد که اگر وقت خود را مشغول رفع این چالش های جدی که وظیفه ذاتی شما می باشد می کردید، بهتر بود تا مشغول حاشیه ها شده و عملا به یک سخنگوی ستاد انتخاباتی مبدل شوید.

والسلام علی من اتبع الهدی
جمعیت رهپویان انقلاب اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد


بیشتر بخوانید :


کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*