اخبار عمومی
اعلام وصول 2
6600
تاریخ انتشار: 1394/06/28 00:22
ریئس هیات پرورش اندام ایذه سطح مسابقات را خوب توصیف کرد

به گزارش فیروز بیگلری خبرنگار پایگاه اطلاع رسانی عصر جهان از ایذه، مسابقات پرورش اندام یادواره شهید سجاد رشیدی در ایذه برگزار شد.

در این مسابقات که با حضور 9 باشگاه ها از شهرستان ایذه ، شهر قلعه تل و دهدز در ایذه برگزار شد ،باشگاه بدنسازی خلیج فارس موفق شد مقام قهرمانی را ازآن خود کند.

مقام دوم نیز به باشگاه بدنسازی نیرو رسید و بدنسازان آسیا هم سکوی سوم را در تسخیر خود قرار دادند.

این مسابقات با حضور سرهنگ سپهوند معاونت نیروی انتظامی ایذه، هوشنگ حاتمی رئیس اداره ورزش و جوانان ایذه ، پژمان داوودی ریئس فعال و خستگی ناپذیر هیات پرورش اندام ایذه، خانواده شهید سجاد رشیدی حضور داشتند و به تیم های اول تا سوم از سوی اداره ورزش و جوانان و هیات پرورش اندام ایذه جوایزی به همراه لوح قهرمانی اهدا شد.

در این مسابقات بنا به گفته هوشنگ حاتمی رئیس اداره ورزش و جوانان ایذه، رشید کیانی دبیر هیات پرورش اندام ایذه فعالیت زیادی در برگزاری این مسابقات داشت و مسابقات را به نحو احسن و در خور و شان شهید سجاد رشیدی به سرانجام رساند.

در پایان پژمان داوودی ریئس هیات پرورش اندام ایذه در گفتگو کوتاهی با خبرنگار ما در ایذه سطح مسابقات را خوب توصیف کرد و افزود: انشالله در یادواده های دیگر سعی خواهیم داشت مسابقات را با حضور باشگاه های از سراسر استان برگزار کنیم.

 


بیشتر بخوانید :


کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*