اخبار عمومی
اعلام وصول 2
6624
تاریخ انتشار: 1394/06/29 12:49
یکی از کارگران حاضر در تحصن اظهار داشت 11 ماه است که حقوقی دریافت ننمودیم و در مقابل نگاه خانواده خود شرمنده می گردیم.

به گزارش منابع خبری پایگاه اطلاع رسانی عصرجهان در حوزه کارگری صبح امروز جمعی 50 نفره از کارگران عملیاتی شرکت سپنتا بین الملل(فعال در حوزه حفاری نفت) به دلیل عدم پرداخت حقوق خود در طی 11 ماه گذشته مقابل ساختمان مناطق نفت خیز جنوب و سپس استانداری خوزستان تحصنی مسالمت آمیز برگزار نمودند.

یکی از کارگران حاضر در تحصن در تماس با خبرنگار ما اظهار داشتند ما به عنوان کار گران حوزه عملیات شرکت "سپنتا بین الملل" که درای دو دکل حفاری به نام های "چاوش" و "معراج" می باشد مشغول کار هستیم.اما 11 ماه است که حقوقی دریافت ننمودیم و در مقابل نگاه خانواده خود با توجه به آغاز سال تحصیلی شرمنده می گردیم. لذا جهت پیگیری دریافت حقوق خود ابتدا در مقابل ساختمان مناطق نفت خیز جنوب بعنوان کار فرمای اصلی تجمع نمودیم ولی بعد ازاینکه پاسخی دریافت نشد تجمع خود را به جلو درب ساختمان استانداری خوزستان انتقال دادیم. و هم اکنون یکی از کارگران تحت نام نمایده وارد ساختمان استانداری شد تا مشکلات ما را به به مقامات ذی ربط انتقال دهد.

وی افزود: ما هدفی جز دریافت حقوق معوقه خود نداریم و از مقامات تقاضای مساعدت جهت دریافت حقوق معوقه خود را داریم.

شایان ذکر است شرکت "سپنتا بین الملل" که درای دو دکل حفاری به نام های "چاوش" و "معراج" است و با سرچ ساده در اینترنت به نام م-ش بر می خوریم که گویا در جریان دکل های گم شده دارای نقش بوده است.

 


بیشتر بخوانید :


کانال تلگرام عصر جهان


علی
|
Iran
|
1395/09/22 01:11
  +0

  -0
پاسخ
باسلام الانکه 22آذر95است ما نگهبانای دکل سوم به نام چاوش2تابه حال16ماه حقوق نگرفتیم وهیچکس هم به ماسری نمیزند شایدمسئولین این رابخوانند وفکری به حال مابکنند

با سلام-لطفا اطلاعات دقیق تر را از طریق تلگرام شماره 09168181285 ارسال نمائید


ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*