اخبار عمومی
اعلام وصول 2
6633
تاریخ انتشار: 1394/06/30 01:42
پرسپولیس در یک بازی کاملا فیزیکی و البته جذاب موفق شد از سد ملوانی ها به سختی عبور کند و به مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی برسد.

پرسپولیس 1 - ملوان 0       

به گزارش عصرجهان،  برانکو ایوانکوویچ که امید زیادی داشت موفق شود در این فصل شرایط فوق العاده ای را تجربه می کند و در همین گام نخست اختلاف امتیاز قابل توجهی نسبت به تیم های در کورس را عقب افتاده است. در سمت مقابل ملوانی ها علیرغم تمام مشکلات مالی و مدیریتی نتایج خوبی در لیگ کسب کرده و به همراه حمید استیلی برای پیروزی بر پرسپولیس در تهران حاضر شده اند.

پرسپولیس از باخت برابر سایپا می آمد و ملوان از یک پیروزی شیرین خارج شده بود. پرسپولیس با آرایش 2ـ4ـ4 برای اولین بار از ابتدای بازی به بنگستون بازی داده بود. در آن سوی میدان هم ملوان سرمست از کسب نتایج خوب برای تکرار بردهای رفت و برگشت در لیگ سال گذشته به تهران آمده بود. آنان با شاکله همین تیم سال گذشته پرسپولیس را شکست داده بودند.

حمید استیلی با آرایش تکراری 1ـ3ـ2ـ4 تیمش را پایاپای با پرسپولیس به میدان فرستاد و در نیمه اول روی دو صحنه که یک بار به تیرک دروازه برخورد کرد و بار دیگر توسط پژمان نوری روی یک ضربه کاشته دروازه پرسپولیس را تهدید کرد، سعی در اعمال برتری نسبت به میزبان داشت.

در شروع نیمه دوم ملوان که هر لحظه بیشتر از لحظه گذشته با ارتفاع تهران سازگار می شد، می توانست خود را برنده دیدار بداند اما پرسپولیس که ضعف ملوان را از یک ششم پایانی دیدار در قلب دفاع حریف جستجو کرده بود، حوادث متعددی را روی دروازه حریف خلق کرد و تمرین گلزنی را آغاز کرد و بالاخره در دقیقه 100 دیدار ملوان را شکست داد.

برد پرسپولیس روی همان عادت انتهای بازی یعنی ضربه زنی از عمق دفاع حاصل شد ضمن اینکه مدافعان خوب ملوان تنها عیب فاحش خود را در لحظه گل پرسپولیس در اشتباهشان از آفسایدگیری نشان دادند. شاید اگر داوری نامتعادل داور میدان نبود و مهدی طارمی اخراج نمی شد، فرصتی برای تثبیت پیروزی در اختیار پرسپولیس قرار می گرفت. به هر حال پرسپولیس بعد از 635 روز ملوان را برد تا درمرحله یک چهارم نهایی جام حذفی حریف برنده گسترش ـ ذوب آهن شود.مرجع/ورزش سه


بیشتر بخوانید :


کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*