اخبار عمومی
اعلام وصول 2
6727
تاریخ انتشار: 1394/07/04 19:55
استقلال اهواز با باخت امروز به روند ناکامی هایش ادامه داد و در رده چهاردهم لیگ برتر باقی ماند

استقلال اهواز 0 - گسترش 2

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی عصرجهان، دیدار استقلال اهواز و گسترش فولاد تبریزدر حالی برگزار شد که استقلال اهوازی دیدار قبلی خود را با تساوی در اصفهان به پایان برد. و گسترش فولاد تبریز نیز در مقابل استقلال تهران شکست خورد.

گسترشی ها با این پیروزی 11 امتیازی شدند و تا رده ششم جدول بالا آمد، استقلال اهواز نیز با همان 5 امتیاز در رده چهاردهم باقی ماند تا شرایطش برای ادامه لیگ دشوارتر گردد.

بنا به گزارش دریافتی بازی در نیمه اول و در ده دقیقه ابتدایی نکته خاصی نداشت و دو تیم بازی را به سردی آغاز کردند اما در ادامه با برتری گسترشی ها این بازی ادامه یافت و آنها موفق شدند در چند موقعیت دروازه تیم استقلال اهواز را با خطر مواجه کنند، هرچند این برتری تبریزی تا پایان نیمه اول ادامه داشت اما ضدحملات خطرناک اهوازی ها نیز روی دروازه این تیم ایجاد خطر می کرد، البته آبی پوشان در یک صحنه نیز یک ضربه پنالتی به دست آورد اما نتوانستند از آن استفاده کنند. در مجموع نیمه اول این بازی از جذابیت هایی بهره مند بود و دو تیم و مخصوصا گسترشی ها موقعیت های زیادی روی دروازه یکدیگر به وجود آوردند اما هیچکدام نتوانستند در نهایت دروازه یکدیگر را باز کنند.

در نیمه دوم نیز این گسترشی ها بودند که میل بیشتری به گلزنی داشتند، آنها با استفاده از شوت های راه دور و حرکات تکنیکی ابراهیمی بارها دروازه حریف را مورد هدف قرار دادند و با وجود مقاومت دروازه بان و دفاع حریف، در نهایت توانستند در این نیمه دو بار دروازه استقلالی ها را باز کردند و موفق شدند مزد بازی خوب خود را بگیرند. ضدحملات اهواری ها که بازیکنان زیادی را برای این بازی به همراه نداشتند نیز نتوانست کاری را از پیش ببرد و درنهایت یاران کمالوند توانستند با سه امتیاز اهواز را به سمت تبریز ترک کنند.

سیاوش بختیاری زاده در نشست خبری پس از بازی برابر گسترش فولاد گفت: خیلی خوشحالیم که هواداران 90 دقیقه ما را تشویق کردند.

وی افزود:ما امروز تاوان دادیم، تاوان جوان‌گرایی، مردم باید به این تیم افتخار کنند چرا که 12 جوان خوزستانی در استقلال اهواز هستند و بومی‌ترین تیم سال‌های اخیر فوتبال خوزستان است.

فراز کمالوند امروز در این نشست خبری اظهار داشت: در ابتدا باید بگویم که خیلی خوشحالیم که امروز در مهد فوتبال ایران یعنی شهر اهواز به میدان رفتیم.

وی افزود: خوشحالیم که در این مسابقه پیروز شدیم و مردم بازی جذابی را تماشا گردند

سرمربی گسترش فولاد گفت: در ابتدا راجع به صحنه پنالتی استقلال اهواز صحبت می‌کنم، چرا که آن توپ اصلا پنالتی نبود و قبل از صحنه، کمک داور پرچم زده بود و اوت را به سود ما اعلام کرده بود.

وی افزود: تیم استقلال اهواز تیم خیلی خوبی است که فوتبالی رو به جلو به نمایش می گذارد؛ آقای بختیاری زاده، دوست من و سرمربی فوق العاده با دانشی است و در این چند سال که بختیاری‌زاده از فوتبال دور بوده است، فوتبال خوزستان واقعا ضرر کرده است.


بیشتر بخوانید :


کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*