اخبار عمومی
اعلام وصول 2
6871
تاریخ انتشار: 1394/07/13 17:58
رئیس اداره ورزش و جوانان ایذه:
هوشنگ حاتمی: در مسابقات قهرمانی بوکس نوجوانان ایران نیز که چندی پیش در ایلام برگزار شد ورزشکاران ایذه ای در قالب تیم خوزستان موفق شدند سه مدال طلا کسب کنند

به گزارش فیروز بیگلری خبرنگار پایگاه اطلاع رسانی عصر جهان از ایذه، در پی موفقیت های اخیربوکسورهای ایذه ای در مسابقات استان و کشور رییس اداره ورزش و جوانان ایذه از مسئولین بوکس استان خواستار حمایت بیشتری به بوکسورهای ایذه ای شد.

هوشنگ حاتمی افزود: بوکسورهای ایذه ای در ادامه موفقیت های اخیر خود این بار در مسابقات بوکس استان در رده جوانان که به میزبانی آبادان برگزار شد با اقتدار به مقام قهرمانی دست یافت و در هر 10 وزن موفق به کسب مدال شدند.

او خاطرنشان کرد : در مسابقات قهرمانی بوکس نوجوانان ایران نیز که چندی پیش در ایلام برگزار شد ورزشکاران ایذه ای در قالب تیم خوزستان موفق شدند سه مدال طلا کسب کنند و این آمار نشان می دهد اگر مسئولین استان به بوکس ایذه توجه و حمایت کنند قطعا حرف های زیادی برای گفتن خواهند داشت .

حاتمی در ادامه از موفقیت های سایر ورزش ایذه هم گفت: میکائیل نیک بخت هم چندی پیش در مسابقات نونهالان پینگ پنگ خوزستان که در اهواز برگزار شد توانست مدال طلا را از آن خود کند .

قهرمان سابق دو و میدانی آسیا و فرد اول ورزش ایذه به برنامه های اداره ورزش و جوانان ایذه در هفته تربیت بدنی اشاره داشت و تصریح کرد: با توجه به فرا رسیدن ماه محرم و تقارن با هفته تربیت بدنی با اعلام اداره کل ورزش و جوانان استان برنامه های این مناسبت را 15 الی 23 مهرماه سال جاری برگزار خواهیم کرد که اداره ورزش و جوانان ایذه یک دوره همایش کوهپیمایی خانوادگی ، جشنواره بازیهای بومی و محلی و برگزاری فنون رزمی این برنامه ها را در دستور کار خود قرار دادیم.

هوشنگ حاتمی رییس اداره ورزش و جوانان ایذه در پایان از دعوت سه کشتی گیر فرنگی کار ایذه ای به اردو تیم ملی خبر داد و افزود : از سوی محمد بنا سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی ایران، پیام بویری، رامین طاهری و مهرداد مردانی سه کشتی گیر فرنگی کار ایذه ای می باشند که به اردو تیم ملی ایران دعوت شدند.


بیشتر بخوانید :


کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*