اخبار عمومی
اعلام وصول 2
6894
تاریخ انتشار: 1394/07/14 20:46
تیلور سوئیفت خواننده پاپ سرشناس آمریکایی، مجبوب‌ترین چهره اینستاگرام هست.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی عصرجهان، اینستاگرام برای نخستین بار نام پنج کاربر پرطرفدار خود را منتشر کرد. نخستین فرد در فهرست منتشر شده از سوی اینستاگرام تیلور سوئیفت خواننده پاپ آمریکایی با 49.6 میلیون دنبال‌کننده است. پس از این خواننده، کیم کارداشیان قرار گرفته که 48.1 میلیون نفر دنبال‌کننده در اینستاگرام دارد.

بیانسه دیگر خواننده آمریکایی با 47.2 میلیون دنبال‌کننده نفر سوم این فهرست است، و پس از او سلنا گومز 23 ساله قرار گرفته که 45.9 میلیون دنبال کننده دارد. در رتبه پنجم این فهرست آریا گرانده خواننده 22 ساله آمریکایی با 44.6 میلیون نفر دنبال‌کننده ایستاده است.

مدیر برنامه‌های خلاقانه اینستاگرام با اشاره به یکی از ویدئوهای تیلورسوئیفت و عکس‌هایی که بیانسه در اینستاگرام قرار داده، گفت : «نوع محتوایی که این افراد در اینستاگرام به اشتراک می‌گذارند اغلب اوقات سرگرم‌کننده است. محتوای موجود در اینستاگرام چیزی است که مردم پیش از این قادر به مشاهده آن نبودند، مخصوصا محتوایی که به صورت بلادرنگ بارگذاری می‌شود.»

برای مقایسه بد نیست بدانیم که باراک اوباما رئیس جمهور آمریکا 4.7 میلیون دنبال‌کننده در اینستاگرام دارد. اینستاگرام صفحه رسمی خود با 103 میلیون دنبال‌کننده را در این مقایسه به حساب نیاورده است.

تعداد کاربران اینستاگرام به تازگی از مرز 400 میلیون نفر گذشته است، که 75 درصد آن‌ها خارج از آمریکا هستند. بنابر اعلام این شرکت هر کاربر به صورت میانگین روزانه 21 دقیقه را در اینستاگرام می‌گذراند.

بر اساس آمار منتشر شده از سوی اینستاگرام در میان پست‌های اینستاگرامی تیلور سوئیفت پرطرفدارترین این پست‌ها 2.5 میلیون لایک داشته است.

منبع/ خبرآنلاین


بیشتر بخوانید :


کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*