اخبار عمومی
اعلام وصول 2
6924
تاریخ انتشار: 1394/07/17 19:19
خبرنگار آناتولی در حمله داعش با خودروی بمب‌گذاری شده در حلب کشته‌ شد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی عصرجهان به نقل از خبرگزاری آناتولی، صالح محمود لیلا، خبرنگارخبرگزاری آناتولی در اثر انفجار خودرو مملو از بمب در شهر حلب، واقع در شمال سوریه جان خود را از دست داد.

لیلا در اثر انفجار خودرو مملو ازبمب در شهرستان حریتان استان حلب جان خودرا از دست داده است.

او در ماه ژوئیه برای پوشش خبری درگیری‌های شدید میان نیروهای رژیم اسد و مخالفان در منطقه جمعیت الزهرا در نزدیکی حلب نیز از ناحیه صورت مجروح شده بود که برای مداوا به ترکیه منتقل شد.

لیلا، در مدت وظیفه خود تعداد زیادی عکس و ویدئو مربوط به جنگ در شمال سوریه ضبط کرد و  از وضعیت زندگی مردم زیر سایه درگیری‌ها گزارش ارائه کرده است.

تصاویر متعددی که توسط لیلا از جنگ داخلی سوریه تهیه شد، در نشرات پیشرو و رسانه‌های جهان منتشر شده و ویدئوهای وی در رده محبوبترین‌ها قرار گرفته است. لیلا همچنین سال گذشته در خبرگزاری آناتولی دوره آموزش خبرنگاری جنگ را فرا گرفته بود.

صالح محمود لیلا در شهرستان انادان شمال استان حلب چشم به جهان گشوده و 27 سال داشت. او تحصیلات دانشگاهی خود را در بخش مهندسی کامپیوتر به پایه اکمال رسانید. وی یک سال پیش ازدواج کرده و همسرش باردار است.

رجب طیب اردوغان، رئیس‌جمهور ترکیه طی نامه‌ای جان باختن صالح محمود لیلا، خبرنگار و عکاس خبرگزاری آناتولی این کشور در استان حلب سوریه در حمله انتخاری تروریست‌‎های داعش را به مدیرکل و کارکنان این خبرگزاری تسلیت گفت.

 


بیشتر بخوانید :


کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*