اخبار عمومی
اعلام وصول 2
6962
تاریخ انتشار: 1394/07/19 18:43
تجلیل از ادارات، باشگاه ها و هیات های برتر خوزستان
مراسم تجلیل از ادارات، باشگاه ها و هیات های برتر خوزستان برگزار شد.

به گزارش فیروز بیگلری خبرنگار پایگاه اطلاع رسانی عصر جهان از ایذه، مراسم تجلیل از روسای برتر ادارات ورزش، باشگاه ها و هیات های ورزشی خوزستان برگزار شد .

در این مراسم که در سالن اجتماعات اداره کل ورزش و جوانان خوزستان برگزار شد از سوی فرامرز کیان زاده مدیر کل ورزش و جوانان خوزستان هوشنگ حاتمی رییس اداره ورزش و جوانان ایذه به عنوان دومین رییس برتر ادارات ورزش و جوانان خوزستان انتخاب شد.

بر اساس این گزارش روسای ادارات ورزش آبادان و ماهشهر هم اول و سوم شدند .

همچنین در مراسم تجلیل از مدیران  برتر باشگاه های خوزستان از سعادت رضایی  مدیر عامل باشگاه طلایی پوشان ایذه،  محسن داوودی مدیر عامل باشگاه پهلوان  ایذه و لیلا بندانی مدیر باشگاه رزم آوران ایذه تجلیل شد.

هوشنگ حاتمی رییس اداره ورزش و جوانان ایذه کسب این عنوان مهم را نتیجه زحمات روسای هیات های ورزشی ، همکارانم در اداره ، خبرنگاران ، مربیان، ورزشکاران، مربیان، داوران و باشگاه های ورزشی سطح شهرستان دانست و افزود: اداره ورزش و جوانان کمترین سهم در این عنوان داشت و اگر این عنوان مهم کسب شد زحمات و همکاری های اهالی ورزش است .

وی با تبریک به جامعه ورزش ایذه گفت: با توجه به اینکه ایذه در میان شهرستان های مجهز به تمام امکانات بالا مانند؛ آبادان ، ماهشهر ، دزفول ، مسجد سلیمان،  اندیمشک، شوشتر و چند شهر دیگر خوزستان که دارای نفت، پتروشیمی  و کارخانجات دارند کسب این رتبه توسط اداره ورزش و جوانان و ایذه از مسئولین انتطارتوجهات  بیشتری به ورزش مستعد این شهرستان می باشد.

حاتمی در خطاب به مسئولین ایذه و استان تصریح کرد: اگر مسئولین ایذه و استان ورزش ایذه را مورد حمایت قرار دهند به یقین با توجه به استعدادهای که دارد به تنهایی می تواند بار تمام کاستی های شهرستان های استان در ورزش قهرمانی در میادین کشوری، آسیایی و جهانی مقام به دست آورند.

هوشنگ حاتمی رییس اداره ورزش و جوانان ایذه در پایان از همکاران خود در ورزش و جوانان و خانواده خود که در این چند سال اخیر وی را مورد حمایت قراردادند تشکر و قدرانی کرد و اظهار داشت: این حمایت های سرانجام به بار نشست و نتیجه آن کسب این عنوان مهم شد.


بیشتر بخوانید :


کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*