اخبار عمومی
اعلام وصول 2
6967
تاریخ انتشار: 1394/07/19 20:02
نامه ای خطاب به شهردار اهواز
آقای شهردار اکثر پرسنل شهرداری کارگر هستند و زندگی را به سختی سپری می کنند لطفا فیش حقوق خود و معاونین و مسوولین را مد نظر قرار ندهید چرا که بعضا تفاوت بیش از سه میلیون تومان است.

تحریریه پایگاه اطلاع رسانی عصرجهان: مطلبی که می خوانید از سری یادداشت های مخاطبین عصرجهان است و انتشار آن الزاما به معنی تایید تمام یا بخشی از آن نیست. می توانید با ارسال یادداشت خود، این مطلب را تأیید یا نقد کنید.

کاهش هزینه های یک اداره از طریق کاهش حقوق پرسنل آخرین راهکار ممکن است که متاسفانه شما به عنوان اولین و آسانترین راه آنرا برگزیدید. آقای شهردار یقینا کاهش هزینه های اداره حرکتی است مدبرانه و ضروری که آن را می توان از طریق کاهش ریخت و پاش های مراسمات مختلف شهر که هیچ نمودی در توسعه و زیبا سازی شهر ندارد و همچنین کنترل هزینه های خدمات شهری،انجام داد.

 جناب آقای سید خلف موسوی در این وا نفسای گرانی و هزینه های کمر شکن زندگی تصور می کنید پرسنل شما چگونه تفاوت کسر حقوق خود را جبران کنند!!! جلوی فساد اداری پیش رو را چگونه خواهید گرفت.

می توان آقای شهردار اکثر پرسنل شهرداری کارگر هستند و زندگی را بسختی سپری میکنند لطفا فیش حقوق خود و معاونین و مسوولین را مد نظر قرار ندهید چرا که بعضا تفاوت بیش از سه میلیون تومان است.

در پایان درخواست می کنیم از ریخت و پاش های دیگر از جمله معاونت فرهنگی، خدمات شهری و کمک مالی به اصطلاح‌ نیازمندان، موسسات... کم کنید و چرا که نباید وظیفه شهرداری با کمیته امداد و بهزیستی تداخل یابد.

نگارنده: پرسنل شهرداری اهواز


بیشتر بخوانید :


کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*