اخبار عمومی
اعلام وصول 2
7055
تاریخ انتشار: 1394/07/26 23:09
سخنگوی سازمان امداد و نجات از کشته شدن 20 تن در برخورد یک دستگاه مینی بوس ، یک دستگاه کامیون و یک خودروی سواری در جاده قدیم تهران - قم خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی عصرجهان، مرتضوی،سخنگوی سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر در گفت و گو با باشگاه خبرنگاران در خصوص جزییات تصادف در جاده قدیم تهران - قم اظهار کرد: عصر امروز و در ساعت 18:30 یک دستگاه مینی بوس، یک دستگاه کامیون و یک خودروی سواری به شدت با یکدیگر برخورد کردند.

وی در ادامه با بیان این مطلب که سانحه یاد شده در کیلومتر 16 جاده قدیم تهران -قم به وقوع پیوسته افزود: تاکنون 20 تن از سرنشینان جان خود را از دست داده و 10 نفر مصدوم شدند.

مرتضوی با اشاره به اینکه مینی بوس حادثه دیده حامل کارگران افغانی بوده، تصریح کرد: امدادرسانی نیروهای امدادی همچنان ادامه دارد.

*سرهنگ رحمانی: علت اولیه حادثه مشخص شد/جان باختگان کارگران یک کارخانه بودند

سرهنگ نادر رحمانی رئیس پلیس مرکز کترل ترافیک راه های کشور به خبرنگار ما گفت :  در ساعت 18:30 امشب در جاده قدیم قم – تهران کیلومتر 16 یک دستگاه کامیون بنز با یک دستگاه پیکان و مینی بوس برخورد کرد.

وی افزود : در پی وقوع این حادثه 19 تن از سرنشینان مینی بوس و یک راننده کامیون کشته شدند و 5 سرنشین پیکان مصدوم شدند.ضمناً مسافران مینی بوس کارگران کارخانه در اطراف تهران بوده است و به نظر می رسد اتباع افغان باشند.

سرهنگ رحمانی در پایان به علت این حادثه اشاره کرد و اظهار داشت : کارشناسان پلیس در بررسی های اولیه علت حادثه را تجاوز به چپ از جانب راننده کامیون اعلام کردند.اما علت اصلی حادثه در حال بررسی است.


بیشتر بخوانید :


کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*