اخبار عمومی
اعلام وصول 2
7061
تاریخ انتشار: 1394/07/27 13:10
یکی از کارگران حاضر در تحصن اظهار داشت 12 ماه است. و هدف ما از برپائی این تجمع صرفا دریافت حقوق معوقه خود می باشد.

به گزارش منابع خبری پایگاه اطلاع رسانی عصرجهان در حوزه کارگری صبح امروز مجددا جمعی از کارگران عملیاتی شرکت سپنتا بین الملل(فعال در حوزه حفاری نفت) به دلیل عدم پرداخت حقوق خود در طی 12 ماه گذشته مقابل ساختمان استانداری خوزستان  تجمع و تحصنی مسالمت آمیز برگزار نمودند.

یکی از کارگران حاضر در تحصن در تماس با خبرنگار ما اظهار داشتند: ما در تاریخ 94/6/29 مقابل ساختمان مناطق نفت خیز جنوب و استانداری تجمعی برگزار نمودیم و سپس نماینده ما به اداره کار مراجعه نمود اما متاسفانه شرکت بنائی بر پرداخت حق و حقوق معوقه ما ندارد.

این کارگر معترض افزود: لذا امروز مجددا مقابل ساختمان استانداری تجمع نمودیم و اگر  تجمع امروز ما در مقابل استانداری منتج به پرداخت حقوق معوقه ما نگردد این بار در مقابل ساختمان مجلس شوارای اسلامی اقدام به پرپائی تحصن و تجمع مسالمت آمیز می نمائیم.

 چرا ناچاریم دیگر نمی دانیم به زن و بچه خود چه پاسخی بدهیم و تا کی باید در مقابل نگاه های آنان سر را به زیر بیاندازیم و عرق شرم بر پیشانیمان جاری شود.

وی ادامه داد: هدف ما از برپائی این تجمع صرفا دریافت حقوق معوقه خود می باشد. و در صورت پرداخت حقوق خود کما فی السابق و با تلاشی مضاعف به کار و تلاش ادامه می دهیم.

شایان ذکر است کارگران حوزه عملیات شرکت "سپنتا بین الملل" در تاریخ 94/6/29 جهت پیگیری دریافت حقوق خود در مقابل ساختمان مناطق نفت خیز جنوب و ساختمان استانداری تجمعی را برگزار نمودند.

صبح امروز کار گران شرکت حفاری 'سپنتا بین الملل' مقابل ساختمان استانداری خوزستان تجمع نمودند.

شرکت "سپنتا بین الملل" که درای دو دکل حفاری به نام های "چاوش" و "معراج" است و با سرچ ساده در اینترنت به نام م-ش بر می خوریم که گویا در جریان دکل های گم شده دارای نقش بوده است.


بیشتر بخوانید :


کانال تلگرام عصر جهان


مهسا
|
Iran
|
1394/08/04 08:34
  +0

  -0
پاسخ
این از خدا بی خبرا هنوز هم که هنوز حقوق این کارگران بدبخت رو ندادن من که کم اوردم آقایان رو نمی دونم یکسال بدون حقوق و شش ماه بدون بیمه خدا بدادمون برسه

ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*