اخبار عمومی
اعلام وصول 2
7067
تاریخ انتشار: 1394/07/27 10:58
با دوستم مقتول را كشتیم، چون او به همسرم نظر خوبی نداشت و می خواست مرا هم به قتل برساند

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی عصرجهان، دهم فروردین سال 90 ماموران پلیس در جریان كشف جسد یك مرد در كانال آب در صفادشت قرار گرفتند که بلافاصله موضوع را در دستور كار خود قرار دادند و به تحقیق در این رابطه پرداختند.

با آغاز تحقیقات مشخص شد كه چند روز قبل خانواده این مرد میانسال اعلام فقدانی كرده بودند. همچنین تجسس ها نشان داد كه این فرد خفه شده است. بنابراین تلاش برای شناسایی عامل این قتل آغاز شد.

در ادامه مشخص شد كه قاتل با خودروی تاكسی مقتول به پمپ بنزینی در صفادشت رفته و به خاطر نداشتن پول، مدارك شناسایی خودش را تحویل متصدی پمپ بنزین داده است.

ماموران پلیس با بررسی مدارك شناسایی این مرد، متوجه شدند كه وی سابقه دار است. بنابراین تلاش برای دستگیری این مرد آغاز شد و در نهایت پس از گذشت سه سال در حالیكه متهم به خاطر سرقت مسلحانه به زندان افتاده بود، همراه همدستش شناسایی شد.

وی در بازجویی ها با اعتراف به قتل به ماموران گفت: با دوستم مقتول را كشتیم، چون او به همسرم نظر خوبی نداشت و می خواست مرا هم به قتل برساند. همسرم درخواست طلاق داده بود و من هم می ترسیدم كه اگر همسرم را طلاق ندهم مقتول به سراغم می آید و مرا می كشد. برای همین روز حادثه با دوستم و همسرم سوار خودروی مقتول شدیم و در راه من جلوی چشمان همسرم او را با سیم خفه كردم. وقتی سیم پاره شد، دوستم دست و پای مقتول را گرفت و من با دست او را خفه كردم و جسدش را به رودخانه انداختم.

با اعتراف این مرد همدست او هم دستگیر شد ولی گفت كه در قتل هیچ نقشی نداشته و به اجبار متهم تنها شاهد قتل بوده است.

با این اظهارات پرونده این دو متهم برای رسیدگی به شعبه 71 دادگاه كیفری استان تهران فرستاده شد. این دو نفر صبح دیروز در این شعبه محاكمه شدند و اظهارات قبلی خود را تكرار كردند. در پایان نیز هیات قضایی متهم ردیف اول را به قصاص و متهم ردیف دوم را هم به زندان محكوم كردند.

منبع/باشگاه خبرنگاران

برچسب ها:
قصاص ؛ محاکمه ؛ دادگاه ؛ قتل ؛ متهم ؛ زن ؛ طلاق ؛

بیشتر بخوانید :


کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*