اخبار عمومی
اعلام وصول 2
7077
تاریخ انتشار: 1394/07/28 18:54
گزارش
با مدرک فوق لیسناس سه سال است که به ادارات و شرکت ها مراجعه می نمایم اما تا امروز نتوانستم جائی مشغول به کار شوم

به گزارش ناصر حکیمی خبرنگار پایگاه اطلاع رسانی عصرجهان، تعدادی از جوانان هندیجانی درگفتگو با خبرنگار ما در این شهرستان خواستار  بررسی وعده عملی نشده مدیران و مسئوولین استانی در حوزه اشتغال جوانان شدند.

 یکی از این جوانان در این باره  گفت من دارای مدرک  فوق لیسانس هستم حال پس از گذشت ۳سال از دریافت مدرک تحصیلی بارها درخواست کتبی اشتغال به ادارات بندر هندیجان ارائه دادم اما متاسفانه پس از گذشت ۳سال جوابی دریافت ننمودم. در حالیکه در برخی از ادارات شاهد استخدام افرادی غیر بومی هستیم و بارها ضمن تماس تلفنی با نماینده شهرستان هندیجان، موضوع را گزارش دادم. اما دریغ از دریافت پاسخ

وی افزود: با نزدیک شدن انتخابات مجلس شورای اسلامی، کاندیدا ها مجددا سعی دارند با وعده اشتغال جوانان رای آنان را به دست بیاورند. اما جوانان بدانند بعد از اینکه انتخاب شدند همان قولی که دادند را فراموش می کنند.

مسعود شکاری یکی دیگر از شهروند هندیجانی در ادامه عنوان کرد من با مدرک لیسانس مدت ۲سال است که بارها با مراجعه به برخی از ادارات شهرستان جهت دریافت کار ولی با پاسخ  اینکه هیچگونه مجوز استخدامی وجود ندارد در صورتی اینکه شاهد استخدام افرادی غیربومی و یا با پارتی بازی مشغول بکارند. و وقتی سئوال می شوند درست یا نادرست عنوان می کنند این طرحی است و نیروی پیمانکار است ویا...... بالاخره این آقایان حقوق بگیرند و از قبل دریافت این حقوق چرخ زندگیشان می چرخد اما چرخ زندگی جوانان بومی هندیجان لنگ می زند.

وی ادامه داد حق جوانان هندیجانی ضایعه شده و می توان گفت همین آقایان که از استخدام جوانان جلوگیری می کنند در پیشگاه خداوند باید پاسخگو باشند چرا مدیران استان و یا نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی عاجز از استخدام نیروهای بومی دراستان هستند.

 جوان دیگر هندیجانی که دلی پر درد داشت و نمی خواست نامش فاش شود از بی توجهی مدیران استان خوزستان به موضوع بیکاری جوانان هندیجانی گلایه فراوان داشت و افزود: آیا شما افرادی را که با پارتی بازی در ادارات و یا سازمانها مشغول بکارند اطلاع دارید و یا اینکه اطلاع دارید و حق مردم را نادیده می گیرید؟ چگونه فرزندان شهدا و ایثارگران بیکارند ولی افراد غیر بومی استخدام می شوند؟

وی با انتقاد از نماینده مجلس عنوان داشت پس از گذشت ۳سال اندی از خدمتشان درمجلس چکاری برای اشتغال جوانان هندیجانی کردید؟ آیا به وعده هائی که در انتخابات دادید پایبند بودید؟


بیشتر بخوانید :


کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*