اخبار عمومی
اعلام وصول 2
7121
تاریخ انتشار: 1394/08/01 16:41
در منطقه لستر بیرمنگام؛
2 برادر انگلیسی به جرم قتل همکار زن خود بازداشت و دادگاهی شدند. "راجر و دیوید کوپر" با همدستی یکدیگر، قربانی "سامینا" را با کلروفرم بیهوش کرده و در قبر کم عمقی در بیرمنگام انگلستان دفن کرده‌اند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی عصرجهان، به نقل از ایران، بنابر اطلاعات پلیس راجر و دیوید، رابطه نامشروع با مدیر بازرگانی شرکت خود داشته و بارها با وی ملاقات کرده بودند. هنگامی که "سامینا" برادران را تهدید کرده که این رابطه را افشا خواهد کرد 2 برادر تصمیم به قتل وی می‌گیرند.

اطلاعات پلیس حاکی است 2 برادر پس از تهدیدهای سامینا در عملیاتی از پیش برنامه‌ریزی شده قتل وی را اجرایی‌کردند. افسران پلیس اسکاتلندیارد پس از گزارش ناپدید شدن ناگهانی سامینا  توسط خانواده‌اش در جست‌وجوهای خود جسد این زن را در قبری کم عمق در منطقه لستر بیرمنگام پیدا می‌کنند.

پلیس می‌گوید اطلاعاتی به دست آورده که این برادران به طور همزمان و موازی رابطه نامشروع دیگری با یکی دیگر از زنان شرکت خود داشته و همواره نگران رسوایی اخلاقی‌شان بوده‌اند.

پلیس می‌گوید: پس از بازبینی فیلم‌های دوربین مداربسته مستقر در شرکت و کنترل پیام‌های تلفنی برادران توانسته پی به ارتباط این دو برادر قاتل با قربانی ببرد و آنها را بازداشت کند.

دو برادر پس از دستگیری به قتل سامینا اعتراف کرده‌اند، مدارک پلیس نشان می‌دهد که سامینا کمی پیش از مرگ باردار بوده و فرزندش را سقط کرده است.


بیشتر بخوانید :


کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*