اخبار عمومی
اعلام وصول 2
7144
تاریخ انتشار: 1394/08/03 09:55
روز گذشته خبر در سایت‌ها منتشر شد که از تیراندازی دو گروه عزاداری به یکدیگر اطلاع می‌داد.

عصرجهان: روز گذشته خبری در فضای مجازی منتشر شد مبنی بر اینکه دو گروه عزادار که در گذشته با یکدیگر دچار اختلاف بودند، در منطقه بهبهان بر روی هم اسلحه کشیدند.

در این خبر آمده است، بر اثر این تیراندازی بین این دو گروه 6 نفر مجروح می‌شوند که جهت درمان به مراکز درمانی انتقال یافته‌اند.

سردار محمدرضا اسحاقی فرمانده نیروی انتظامی خوزستان درباره این خبر به باشگاه خبرنگاران،‌ گفت: هیچگونه گزارشی از تیراندازی بین گروه‌های عزاداری به پلیس ارسال نشده است و خبر فوق واقعیت ندارد.

تیرندازی افراد شرور در بهبهان

سرهنگ موسوی رئیس معاونت اجتماعی فرماندهی انتظامی استان خوزستان با رد تمامی شایعات در مورد درگیری در گروه‌های عزاداری و تیراندازی به عزاداران حسینی عنوان کرد: حادثه روز گذشته در بهبهان مربوط به تعدادی از اراذل و اوباش و افرار شرور سطح منطقه می‌باشد که با سالحه شاچمه‌ای یکدیگر با زخمی کردند.

وی عنوان کرد: در این تیراندازی 5 تن زخمی شدند و در کمتر از 2 دقیقه نیز 6 عامل اصلی این درگیری بازداشت و به مقر انتظامی منتقل شدند.

این مقام مسئول نیروی انتظامی خوزستان خاطر نشان کرد: نیمی از عاملان این درگیری در حین فرار از دست پلیس توسط عوامل انتظامی مورد اصابت گلوله قرار گرفت و مجروح شد.

به گفته سرهنگ موسوی، با حضور نیروی‌های انتظامی در سطح استان امنیت عزادارن به طور کامل حفظ شد و هیچ موردی از کوچکترین اتفاقات انتظامی گزارش نشد.

شایان ذکر است سایت بهبهانما به نقل از یک مقام مسئول اینگونه نوشت:

اختلاف و درگیری قومی بین دو روستای بزرگ شهرستان در چند شب گذشته و تداوم آن تا دیشب (شب عاشورا) منجر به رخ داد حادثه ای تلخ در بهبهان گردید.

علی رغم تکذیب و تشکیک برخی مسئولین امنیتی و انتظامی، متاسفانه دیشب و همزمان با شب عاشورای سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین (ع) ، درگیری و تیراندازی شدیدی با سلاح سرد و گرم ،قمه ، چاقو و اسلحه شکاری در کوچه مجاور حرم حضرت حیدر ابن موسی ابن جعفر (ع) صورت گرفت . پیگیری های خبرنگار بهبهانما حاکی از آن است که در این حادثه تلخ متاسفانه ۸ تن از شهروندان عادی و عزاداران حسینی مصدوم شدند.

تیراندازی، تعقیب و گریز ماموران انتظامی و اخلال گران نظم عمومی تا حدفاصل سیلوی مرکزی بهبهان و تا مدتی از شب ادامه داشت تا اینکه ماموران توانستند یکی از اراذل و اوباش را زخمی و دیگری را دستگیر کنند، عده ی دیگری نیز متواری شدند که تحقیقات برای دستگیری آنها ادامه دارد.

این روزها خوزستان و بویژه بهبهان نامن است و هر روز اخباری از درگیری و نزاع دسته جمعی  بر روی خروجی رسانه‌های مکتوب و مجازی قرار می‌گیرد. این در حالی است که سایر نقاط کشور از امنیت خوبی برخوردارند. در یک ماه گذشته بیش از ۴۰ کشته و زخمی آن هم با سلاح گرم در خوزستان رخ داده است.


بیشتر بخوانید :


کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*