اخبار عمومی
اعلام وصول 2
7152
تاریخ انتشار: 1394/08/03 18:06
مدیر کل محیط زیست استان کهگیلویه و بویر احمد:
پیش از این پاسگاه محیط بانی "آلج " در منطقه دنا نیز دچار آتش سوزی شده بود.

عصرجهان:مدیر کل محیط زیست استان کهگیلویه و بویر احمد از آتش سوزی یکی از اتاق های پاسگاه محیط بانی سیوک در ساعت 22 آخرین روز ازمهرماه خبر داد.

به گزارش "پایگاه اطلاع رسانی عصرجهان" به نقل از روابط عمومی اداره کل حفاظت محیط زیست استان کهگیلویه و بویر احمد "عطا پورشیرزاد"  گفت :یکی از اتاقهای این محیط بانی دچار حریق شده و مقداری از اموال ازجمله پتو ، تشک ، موکت و بالش در آتش سوخت .

مدیر کل محیط زیست استان در ادامه به تشریح خبر پرداخت و گفت : مامورین اجرایی محیط زیست شهرستان بویر احمد مستقر در پاسگاه محیط بانی پس از یک روز ماموریت و گشت و کنترل منطقه حفاظت شده سیوک در ساعت 22 به پاسگاه برمی گردند که متوجه شعله آتش در یکی از اتاقهای پاسگاه می شوند .

پورشیر زاد افزود مامورین فورا" وارد پاسگاه شده و سریعا" به اطفاء حریق پرداختند و و موفق به مهار حریق می شوند و مانع از سرایت آن به دیگر اتاقهای پاسگاه می شوند .

پورشیر زاد در ادامه درخصوص علت آتش سوزی گفت: با توجه به کثرت عشایر مدعی محیط زیست مستقر در منطقه که برای چندین بار علیه محیط زیست طرح دعوی نمودند و از طرفی آتش سوزی سیم های برق پاسگاه این احتمال را می دهد که آتش سوزی عمدی یا سهوی توسط جرقه برق اتفاق افتاده باشد.

این مقام مسئول در محیط زیست در ادامه به پیگیری مسئولین این اداره کل تا مشخص شدن موضوع گفت: موضوع در همان ساعات اولیه به اطلاع مراجع قضایی و انتظامی استان وسازمان در تهران رسانده شد.

پیش از این پاسگاه محیط بانی "آلج " در منطقه دنا نیز دچار آتش سوزی شده بود.

نسخهRSS اکوتوریسم پایگاه اطلاع رسانی عصر جهان با 30 خبر و گزارش


بیشتر بخوانید :


کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*