اخبار عمومی
اعلام وصول 2
7181
تاریخ انتشار: 1394/08/04 23:28
زن جوان در دادگاه خانواده:
زن جوان وقتی متوجه شد که شوهرش برای اداره کارخانه اش پول نزول کرده تصمیم به گرفت برای همیشه به زندگی مشترکشان پایان دهد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی عصرجهان،چندی پیش زن جوانی با مراجعه به دادگاه خانواده درخواست طلاق داد و در خصوص علت آن به قاضی گفت: آقای قاضی شوهرم یک کارخانه بزرگ داشت اما به خاطر وسوسه های نامادری اش پول نزول گرفت و حالا آنقدر بدهی بالا آورده که مجبور شده کارخانه را بفروشد.

وی افزود:شوهرم کار خوبی داشت و همیشه وضع مالی اش عالی بود، اما به حرف های نامادری اش گوش کرد و پول نزول کرد. او از وقتی اینکار را کرد، مجبور به تکرار آن شد. او با پول های نزول بدهی هایش را پرداخت کرد، اما این نزول ها آنقدر زیاد شد که ورشکست شد. برای همین حالا می خواهد کارخانه را بفروشد.

زن جوان ادامه داد:من هم وقتی این وضعیت را دیدم تصمیم گرفتم برای همیشه از شوهرم جدا شوم. نه به خاطر اینکه ورشکست شده، بلکه به خاطر اینکه پول نزول گرفته و کار خلاف قانون انجام داده و زندگی اش را با اینکار نابود کرده است.

بعد از صحبت های این زن، قاضی شوهرش را هم به دادگاه احضار کرد تا صحبت های او را هم بشنود و بعد از آن در باره این پرونده رسیدگی کند.

برچسب ها:
طلاق ؛ دادگاه ؛ خانواده ؛ قاضی ؛

بیشتر بخوانید :


کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*