اخبار عمومی
اعلام وصول 2
7190
تاریخ انتشار: 1394/08/05 14:27
حجت الاسلام مزارعی: دستگاه های امنیتی، قضایی و انتظامی استان نیز با مدیران و افرادی که بخواهند اذهان مردم را دچار تشویش کنند، کوتاه نخواهد آمد.

عصرجهان: رئیس کل دادگستری کهگیلویه وبویراحمد تاکید کرد: هرگونه تخلف و تخطی مدیران اجرایی اعم از قضایی، امنیتی و اجرایی این استان از مسیر قانون انتخابات با برخورد قاطع این دستگاه همراه است.

حجت الاسلام "غلامرضا مزارعی" در ستاد پیشگیری از جرایم انتخاباتی کهگیلویه وبویراحمد افزود: هرگونه استفاده از اموال دولتی ، استخدام های وقراردادهای غیرقانونی از سوی مدیران دستگاه های اجرایی نیز به دقت رصد خواهد شد.

وی تصریح کرد: در صورت تایید و اعلام گزارش مبنی بر تخلف و سوء استفاده های دولتی و سازمانی از سوی مدیران دستگاه قضایی نیز بدون اغماض با متخلفان برخورد خواهد کرد.

وی یادآور شد: رویکرد مدیران دستگاه های مختلف اجرایی به عنوان سفیران انقلاب و نظام اسلامی به موضوع حساس انتخابات باید بدور از هرگونه سیاسی کاری، نگاه های قومی، طایفه ای و گروهی باشد.

مزارعی از مسوولان و متولیان امور اجرایی خواست تا بدون حاشیه، خط و مشی های جناحی و قومیت گرایی در انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری فعالیت کنند.

وی بیان کرد: دستگاه های امنیتی ، قضایی و انتظامی استان نیز با مدیران و افرادی که بخواهند اذهان مردم را دچار تشویش کنند، کوتاه نخواهد آمد.

مزارعی حساسیت های قومی، طایفه ای و برخی حرکت های سیاسی را در کهگیلویه وبویراحمد یادآور شد و افزود: مردم نیز باید با هوشیاری کامل و بدون حاشیه به این عرصه مهم سیاسی ورود کنند.

مزارعی اظهار کرد: دستگاه قضایی نیز با دقت، ظرافت و با قاطعیت موضوع انتخابات امسال در استان را رصد و با افراد اعم از نامزدهای انتخاباتی، گروه ها و جریان های سیاسی که به انحاء مختلف سعی در ایجاد تنش و بی نظمی در این زمینه را دارند با صلابت برخورد خواهد کرد.

وی افزود: مردم مومن، انقلابی و ولایتمدار کهگیلویه وبویراحمد نشان خواهند داد که بدون از هرگونه دیدگاه های قومیتی و طایفه ای و با حضور پرشور در این آزمون مهم سیاسی شرکت و به دنبال افراد اصلح در این عرصه هستند.


بیشتر بخوانید :


کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*