اخبار عمومی
اعلام وصول 2
7220
تاریخ انتشار: 1394/08/06 20:51
رییس اداره ورزش و جوانان ایذه:
هوشنگ حاتمی: از مجموع 10 وزن دعوت شده به اردوی تیم ملی، سه وزن به بوکسورهای ایذه ای اختصاص یافت.

به گزارش فیروز بیگلری خبرنگار پایگاه اطلاع رسانی عصر جهان از ایذه، هوشنگ حاتمی رئیس اداره ورزش و جوانان ایذه با بیان اینکه از 10 وزن بوکسورها دعوت به تیم ملی 3 وزنش در اختیار بوکسورهای ایذه ای قرار گرفته افزود : با توجه به اینکه در تمام رده های تیم ملی بوکس ایذه نماینده دارد از هیات بوکس خوزستان انتظار می رود نگاه ویژه ای به بوکس ایذه داشته باشد.

وی گفت : سه بوکسور ایذه ای پژمان شهپری ، اشکان رضایی و حسین هادیان به اردو تیم ملی نوجوانان دعوت شده اند که جالبه از 10 وزن دعوت شده سه وزن اختصاص به بوکسورهای قرار گرفته است.

حاتمی اظهار کرد : با توجه به اینکه سالن بوکس ایذه قدیمی می باشد امیدوارم هیات بوکس خوزستان تجهیزات کاملی اختصاص دهد تا ورزشکاران این رشته بتوانند بدون هیچ دغدغه ای به کار خود ادامه دهند .

فرد اول ورزش در ایذه گفت : بی شک توجه به رشته بوکس ایذه می توان استعدادهای دیگری کشف کرد چرا که در ایذه علاقه مندان زیادی به بوکس وجود دارد که اگر امکانات در اختیار این ورزشکاران دهیم قطعا ملی پوشان زیادی تحویل خواهیم داد.

هوشنگ حاتمی رییس اداره ورزش و جوانان ایذه در پایان از افتتاح هیات جدید حمایت از بیماریهای خاص خبر داد و تصریح کرد : قرار است برنامه های در این خصوص داشته باشیم و انتظار می رود مردم همکاری و استقبال خوبی داشته باشند.


بیشتر بخوانید :


کانال تلگرام عصر جهان


Ani
|
Iran
|
1400/03/28 01:15
  +0

  -0
پاسخ
تا الان که هیچ کاری بجز چنتا کیسه دادن بهشون نکردن 😏فقط حرف میزنن

ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*