اخبار عمومی
اعلام وصول 2
7227
تاریخ انتشار: 1394/08/06 22:51
در پی اخطار سخنگوی وزارت ارشاد، چکامه چمن ماه عکس های منتشر شده در اینستاگرامش را برداشت.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی عصرجهان، در پی واکنش سخنگوی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، حسین نوش آبادی، به کشف حجاب دو بازیگر زن سینما، چکامه چمن ماه عکس های منتشر شده خود در اینستاگرامش را برداشت.

ساعتی پیش نوش آبادی در مصاحبه با خبرنگار فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان، در واکنش به این اتفاق گفت: این کار باید توسط این افراد توجیه شود و بلافاصله عکس ها را بردارند و کارشان را جبران کنند. طبق مقررات با آنها برخورد می کنیم. البته این رفتارها در شان یک هنرمند نیست. هنرمندی که این کار را انجام می دهد اول به خودش ضرر می رساند. ما به هنرمندان پیشنهاد می کنیم عکس های شخصی خودشان را در فضای مجازی منتشر نکنند.

نوش آبادی تصریح کرد: اگر عمدی در این کار باشد طبق ضوابطی که قبلا به آنها اعلام شده با آنها برخورد می کنیم. برخی از هنرمندان مدیر برنامه هایشان صفحه های مجازی را هدایت می کند. اگر محرز شود که خودش را این کار را کرده با او برخورد می کنیم اما اگر مدیر برنامه هایش این عکس را گذاشته باشد سریع تر باید جلوی کار را بگیرد.

در پی این اخطار و واکنش، دقایقی پیش چمن ماه عکس های منتشره خود در اینستاگرامش را برداشته است و این جمله در آخرین پیام خود گذاشته است: آیا آب رفته به جوی باز می گردد.


بیشتر بخوانید :


کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*