اخبار عمومی
اعلام وصول 2
7267
تاریخ انتشار: 1394/08/08 22:55
گزارش متنی-تصویری:
سید خلف موسوی: الحاق منطقه علی آباد به حریم شهراهواز در اولویت برنامه های شهرداریست

به گزارش ناصر حکیمی خبرنگار پایگاه اطلاع رسانی عصر جهان از اهواز، صبح امروز جمعه سید خلف موسوی شهردار اهواز در معیت آیت الله کعبی و با حضور دکتر گلستانی و مهندس شهنی شهرداران مناطق سه و هفت از مناطق مذکور بازدید و از نزدیک در جریان عمکرد این شهرداری ها قرار گرفتند.

در ادامه شهردار اهواز و شهرداران مناطق سه و هفت در جمع نمازگزاران مسجد صاحب الزمان کوی علی آباد حضور و به اقامه نماز به امامت آیت الله کعبی پرداختند.

بنا به همین گزارش در بین نماز ظهر و عصر آیت الله کعبی سخنانی کوتاه ایراد نمودند.سپس آقای امیری از اعضای شورایاری اهالی کوی علی آباد ضمن خوشامدگوئی، مشکلات و نیازهای منطقه علی آباد را به سمع و نظر مسئولان و مهمانان رساندند.

بنا به گزارش دریافتی شهردار کلانشهر اهواز در پاسخ به درخواست اهالی کوی علی آباد با شاره به اولویت شهرداری در الحاق منطقه علی آباد به حریم شهراهواز، قول مساعد دادند که نسبت به تهیه لایحه تامین اعتباری بالغ بر بیست میلیارد ریال جهت ارایه به شورای اسلامی شهر اهواز جهت زیرسازی و آسفالت معابر اصلی و فرعی کوی علی آباد اقدام نمایند.

در انتهای مراسم آیت الله کعبی نماینده محترم خبرگان رهبری در استان خوزستان بهمراه دکتر گلستانی شهردار منطقه سه کلانشهر اهواز از نزدیک به مشکلات و درخواستهای اهالی پاسخ دادند.

دکتر گلستانی در گزارش کوتاه عملکرد شهرداری منطقه سه افزود: شهرداری منطقه سه با اخذ مجوز از شورای اسلامی شهر و شهردار کلانشهر اهواز  از سال گذشته تا کنون حدود بیست میلیارد ریال در امر زیرسازی و آسفالت معابر علی آباد هزینه نموده که حاصل آن بیش از 32 هزار مترمربع زیرسازی که حدود 27 هزار متر مربع آن آسفالت  گردیده است.

همچنین شهرداری منطقه سه ضمن شروع عملیات زیرسازی در سال گذشته همکاری بسیار خوبی با شرکت آبفای اهواز در احداث شبکه آب و فاضلاب داشتند.


بیشتر بخوانید :


کانال تلگرام عصر جهان


معین
|
Iran
|
1394/08/09 10:37
  +0

  -0
پاسخ
آقای شهردار منطقه ۳ سلام / به عرضتون میرسونم چندین سال است که حد فاصل چهارشیر تا سه راه فرودگاه به شدت دچار آب گرفتگی میشود همچنین در فصل تابستان که هیچگونه بارندگی نداریم بازهم در خیابان اول شهرک شاهد تجمع گندآب هستیم ٬ آقای شهردار عزیز این موضوع تجمع گندآب مربوط به این روزها نیست بلکه حدود سه سال هست که با این بحران زیست محیطی در کنار یکی از خیابانهای پر تردد کلان شهر اهواز (بلوار پاسداران روبروی نبش زیتون کارمندی) مواجه هستیم . بارها پیگیری کردیم ٬ بارها کد رهگیری سرکاری به ما دادند و بارها به نهادهای نظارتی و بازرسی آبفا هم نامه زدیم اما نتیجه هیچی!!!! فقط صحبت های تکراری شنیدیم که : باید زیر سازی شود باید فاضلاب جدید احداث شود٬ فاضلاب فعلی بابت فعالیت های قطار شهری ریزش کرده و و .....
آقای شهردار عزیز کلانشهر اهواز٬ هرساله شاهد گزارشاتی مبنی بر تعیین بودجه جهت مرمت زیر ساخت ها هستیم هرساله شاهد قول و قرارهای خوشبینانه هستیم و همچنین همه روزه شاهد بازی کودکانمان در گندآب نیز هستیم ٬ شهردار جان اگر در این سه سال قرار بود مسئولین ذیربط یک فضا پیما بسازند قطعا تا امروز در مدار زمین قرار گرفته بود٬
شهردار گرامی ما ساکنین خیابان های ردیف اول و دوم شهرک شاهد کماکان منتظر به ثمر نشاندن طرح های زیربنایی و رو بنایی جنابعالی و سایر مسئولین ذیربط هستیم

ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*