اخبار عمومی
اعلام وصول 2
7268
تاریخ انتشار: 1394/08/09 10:58
امام جمعه شهرستان بندرماهشهر:
حجت الاسلام غبیشاوی: شاید آب گرفتگی برای چند ساعت یا حتی نصف روز قابل تحمل باشد اما آبگرفتگی چند روزه خیابان ها و معابر قابل توجیه نیست.

به گزارش جلال کاووسی خبر نگار پایگاه اطلاع رسانی عصر جهان، حجت الاسلام غبیشاوی امام جمعه شهرستان بندرماهشهر در خطبه های نماز جمعه ضمن شکرگزاری از خداوند متعال به دلیل بارش رحمت الهی اظهار داشت:بسیار خوشحالیم بعد از مدت طولانی خشکسالی، باران رحمت به وفور در شهرستان و منطقه در حال بارش است.

وی افزود: از مسئولین می خواهیم که اجازه ندهند این رحمت الهی تبدیل به نقمت برای مردم بشود.

حجت الاسلام غبیشاوی تاکید کرد: شاید آب گرفتگی برای چند ساعت یا حتی نصف روز قابل تحمل باشد اما آبگرفتگی چند روزه خیابان ها و معابر  قابل توجیه نیست و همه امکانات باید بسیج  شوند که ذائقه مردم بعد از این بارش ها تلخ نشود.

وی ادامه داد: اوضاع برخی مناطق و خیابان ها مشکل چندانی ندارند، ولی متاسفانه در برخی مناطق مشکل آبگرفتگی جدی است.

امام جمعه ماهشهر همچنین درباره قطعی های مکرر آب برق در شهرستان گفت: در روزهای اول بارش باران قطع شدن آب و برق تا حدی طبیعی است ولی بعد از این دیگر نباید شاهد قطعی آب و برق باشیم چراکه باران های اولیه به پایان رسیده است.

غبیشاوی در ادامه خطبه ها با اشاره به  روز  ۱۳ آبان که پیش رو است، گفت: ۱۳ آبان یکی از ایام الله و روز ملی مبارزه با استکبار جهانی است چرا که بینی مستکبر بزرگ که آمریکا باشد در این روز به خاک مالیده شد.

وی تصریح کرد: شما الان  می بینید که بسیاری از کشورها حاضر نیستند کوچکترین کاری بر خلاف میل آمریکا انجام دهند ولی جوانان انقلابی ما در سال ۵۸ سفارت آمریکا و به تعبیر امام(ره) لانه جاسوسی را تسخیر کردند، این کار کوچکی نبوده و صحه امام(ره) بر حرکت دانشجویان و دستگیری جاسوس های آمریکا اوج تحقیر استکبار جهانی بوده است.

امام جمعه ماهشهر در ادامه با اشاره به تایید حکم اعدام آیت الله نمر از سوی خاندان آل سعود اظهار داشت: تایید حکم اعدام آیت الله نمر حماقتی  دیگر از سوی آل سعود است چرا که این مجاهد درباره  ابتدایی ترین حق هر انسانی که آزادی است سخن میگفت و برای این سخنان حکم اعدام صادر میکنند.

وی ادامه داد: این خاندان بی عقل و بی تدبیر فکر میکنند با این برخورد ها می توانند صدای عدالت خواهی انسان های مومن و آزادی خواه را خاموش میکنند در صورتی که به شدت در اشتباه هستند.

غبیشاوی تصریح کرد: اگر آل سعود همچین حماقتی مرتکب بشود و حکم اعدام آیت الله نمر را اجرا کند قطعا هزینه سنگینی برای آنها خواهد داشت چرا که معمولا این جنبش های مردمی با خون شهدا آبیاری می شوند و جان میگیرند.

امام جمعه ماهشهر  با طرح چند سوال عنوان کرد: مگر در ابتدای نهضت ما کم انسان حکیم و دانشمند از ما گرفتند؟ آیا انقلاب ما تضعیف شد؟ آیا قدرت نظام بیشتر نشد؟

وی در پایان  تاکید کرد:مردان الهی حکم خودشان را از خداوند متعال میگیرند و خوشا به حال کسی که عاقبتش ختم به شهادت شود.


بیشتر بخوانید :


کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*