اخبار عمومی
اعلام وصول 2
7281
تاریخ انتشار: 1394/08/10 00:20
باند سارقان مسلحی که از منازل شهروندان ساکن در محدوده مرکزی تهران سرقت می‌کردند، طی یک عملیاتی پلیسی توسط پلیس تهران دستگیر شدند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی عصرجهان و به نقل از باشگاه خبرنگاران، ساعت 16 روز 5 آبان ماه در پی اعلام مرکز فوریت های پلیسی تهران بزرگ مبنی بر وجود چند سارق منزل در خیابان اسدی منش کوچه غلامی بلافاصله، اکیپی از ماموران گشت کلانتری 112 ابوسعید جهت بررسی موضوع در محل حاضر شدند.

به محض حضور پلیس در صحنه ماموران 3 نفر سارق را مشاهده کردند که با یکدستگاه خودروی تویوتا کمری سرقتی متواری شدند.

با فرار متهمان عملیات تعقیب و گریز پلیسی آغاز و سارقان در حالی که بی توجه به فرمان ماموران به فرار دیوانه وار خود ادامه می‌دادند، در نهایت در محدوده میدان حسن آباد با شلیک 5 تیر جنگی خودروی آنان پنچر و 3 سرنشین آن دستگیر شدند.

در بازرسی از خودروی متهمان مقادیری قابل توجهی ظروف عتیقه شامل 110 قطعه ظروف نقره قدیمی، تعدادی تابلو فرش نفیس، 7 قطعه سکه طلا و 4 جلد دسته چک کشف شد.

سپس خودروی متهمان به پارکینگ منتقل و متهمان نیز به کلانتری ابوسعید منتقل و تحت بازجویی قرار گرفتند که در تحقیقات از تبهکاران مشخص شد که متهمان چندی پیش با یک دستگاه خودروی وانت به تخریب درب پارکینگ درب خانه‌ای در منطقه ازگل کردند و یک دستگاه تویوتا کمری و چندین سکه طلا نیز به سرقت بردند.

سرهنگ رضا بستو جانشین رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ درباره این خبر گفت: با تجمیع اطلاعات به دست آمده و جهت تحقیقات تخصصی تر و شناسایی دیگر جرائم این باند ،‌پرونده در اختیار کارآگاهان پایگاه هشتم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت.

نسخهRSS اخبار حوادث پایگاه اطلاع رسانی عصر جهان با 30 خبر


نسخهRSS اخبار سینمائی پایگاه اطلاع رسانی عصر جهان با  خبر30


نسخهRSS اخبار خانه و خانواده پایگاه اطلاع رسانی عصر جهان با  خبر30


بیشتر بخوانید :


کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*