اخبار عمومی
اعلام وصول 2
7355
تاریخ انتشار: 1394/08/13 09:59
در نخستین نشست اصحاب رسانه با ستاد انتخابات گچساران مطرح شد:
نخستین نشست مشترک اصحاب رسانه با مسئولان ستاد انتخابات شهرستان گچساران برگزار شد.

به گزارش زینب محمدی خبرنگار پایگاه اطلاع رسانی عصرجهان، نخستین نشست مشترک اصحاب رسانه با مسئولان ستاد انتخابات شهرستان گچساران با حضور عبدالرحیم رحیمی فرماندار، اعضاء شورای تأمین، اعضاء هیئت نظارت شهرستان و اصحاب رسانه با محوریت هم اندیشی برای بهره گیری از ظرفیت رسانه ها و افزایش شور و نشاط بیشتر در  انتخابات برگزار شد.

عبدالرحیم رحیمی رئیس ستاد انتخابات شهرستان گچساران گفت: یکی از مسائل مهم و سرنوشت ساز زمان کنونی و یا به عبارتی مهمترین اتفاق سیاسی سال جاری مسئله انتخابات است. عبدالرحیم رحیمی اذعان داشت: شرکت فعال در این رویداد موجب حفظ دستاوردها و آرمان های امام راحل عظیم الشأن  بوده و با توجه به دید جهان بر این انتخابات لازم است با تمام توان در پررنگ تر نمودن این امر مهم با حول و قوه الهی و همکاری همه جانبه بکوشیم.

رحیمی با بیان این مطلب که تمامی هم و غم اعضای ستاد انتخابات شهرستان، برگزاری یک انتخابات سالم و پر شور و نشاط با حضور حداکثری مردم است افزود: اطلاع رساني به موقع، صحيح و شفاف از جمله  اقدامات بسيار ضروري در امر برگزاري انتخابات است. وی ادامه داد: در این راستا ترغیب و تشویق مردم برای مشارکت حداکثری که مي تواند علاوه بر حضور پرشور مردم در پاي صندوق هاي راي، از هرگونه تنش و ناامني در برگزاري انتخابات خودداري کند، از اهم وظایف اصحاب رسانه  است.

فرماندار شهرستان گچساران با اشاره به مهم بودن جایگاه رسانه ها در برقراری ارتباط بین مردم و دستگاههای اجرائی و  پی گیری مطالبات مردم، هدایت افکار عمومی و تأثیر در تصمیم گیریها را مهم ارزیابی و از خبرنگاران خواست تا با پرهیز از تخریب و توهین در جهت رشد و توسعه شهرستان تلاش نمایند.

وي در ادامه افزود: رسانه ها به عنوان مهمترين ابزار موثر بر افکار عمومي نقش مهمي در افزايش شور و نشاط و حضور حداکثری  جامعه در انتخابات دارند که اين رسالت سنگين در توسعه همه جانبه و احساس امنیت در شهرستان موثر است.

رحیمی  طرح مطالبات واقعی مردم، تأمین منافع عمومی جامعه، واقع بینی، ملاحظه منافع نظام و امنیت کشور، صداقت و اخلاص را از وظایف ذاتی اصحاب رسانه برشمرد و تصریح کرد: فرهنگ تخریب و توهین در رسانه ها مناسب شأن و جایگاه اصحاب رسانه نیست و موجب آسیب به کل شهرستان خواهد شد.

عبدالرحیم رحیمی از اصحاب رسانه خواستند تا مردم را از خدمات نظام جمهوری اسلامی آگاه کرده و با توجه به شرایط کنونی طوری مسائل را بیان کنند که باعث سوء استفاده دشمن نشود و تا از صحت خبر اطمینان حاصل نکنند از درج آن خودداری نمایند.

وی در ادامه به اهمیت انتخابات، ضرورت پایندی به اصول قانون اساسی در انتخابات، معیارها و شاخصه های نظام مردم سالاری دینی پرداخت و  تأکید کرد: هر کاندیدایی که از فیلتر شورای نگهبان عبور کرد و صلاحیتش مورد تأیید مراجع ذیصلاح قرار گرفت، و به عنوان کاندیدا مطرح شد برای ما محترم است و ما باید برای همه کاندیداها از هر گروه‌های سیاسی شرایطی برابر و یکسان فراهم کنیم و تمام آنها از حقوق قانونی برخوردار خواهند شد.

 رحیمی با اشاره به فعالیتهای زودرس تبلیغاتی برخی کاندیداهای احتمالی گفت: به هر حال برخی از مسائل اجتناب ناپذیر است و جلوی شور و نشاط انتخاباتی را هم نباید گرفت اما در صورت مشاهده هرگونه تخلفی نظیر استفاده از امکانات دولتی و دستگاهی توسط افراد یا گروههای خاص و یا عبور از خطوط قرمز نظام و همچنین خلاف قانون انتخابات، متخلفین قطعاً با برخورد قانونی ما مواجه خواهند شد.

 وی با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری که آراء مردم حق الناس بوده این اطمینان را به مردم داد که ملاک و معیار اعضاء ستاد انتخابات فقط قانون بوده و فقط منافع نظام و کشور را در عملکرد خود لحاظ خواهیم کرد.

فرماندار گچساران در پایان اظهار امیدواری کرد انشاء الله با همکاری و تعامل همه مسئولین و اصحاب رسانه و خبر در اسفند ماه شاهد برگزاری انتخاباتی با حضور حداکثر و پر شور و نشاط و سالم باشیم.

زینب محمدی/گچساران


بیشتر بخوانید :


کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*