اخبار عمومی
اعلام وصول 2
7375
تاریخ انتشار: 1394/08/14 22:47
رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس:
تاجگردون: ما قبول داریم آمریکا کدخدای غرب و اروپا است، اما کدخدای ما نیست

عصرجهان: غلامرضا تاجگردون ظهر امروز در مراسم رونمایی از کارنامه دانشگاه علمی کاربردی گچساران اظهار کرد: این روزها در فرمایشات مقام معظم رهبری و دیگر مسئولان نظام اسلامی فراموش نکردن دشمنی غرب و آمریکا با ملت و انقلاب اسلامی مورد تأکید قرار گرفته است.

غلامرضا تاجگردون نماینده مردم گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی، ظهر امروز در مراسم رونمایی از کارنامه دانشگاه علمی کاربردی گچساران اظهار کرد: این روزها در فرمایشات مقام معظم رهبری و دیگر مسئولان نظام اسلامی فراموش نکردن دشمنی غرب و آمریکا با ملت و انقلاب اسلامی مورد تأکید قرار گرفته است.

وی با بیان اینکه مشکل و اختلاف ایران اسلامی با غرب و آمریکا ریشه‌ای تاریخی دارد، افزود: بعد از گذشت سال‌ها هنوز ایران اسلامی و آمریکا نتوانسته‌اند مشکلات و اختلافات خود را با همدیگر حل کنند.

نماینده مردم گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در خصوص مذاکرات هسته‌ای عنوان کرد: مقام معظم رهبری در این خصوص عنوان کردند که ما تنها در خصوص مسائل هسته‌ای مذاکره می‌کنیم.

تاجگردون تصریح کرد: تحلیل دلایل اختلاف ایران اسلامی با آمریکا پیچیده نیست زیرا ایران قبل از انقلاب ژاندارم منطقه بود که در راستای برآورده کردن امیال غرب و آمریکا برای همسایگان و دیگر کشورهای منطقه شاخ و شانه می‌کشید.

وی با بیان اینکه ایران ژاندارم به ایرانی انقلابی تبدیل شد، اظهار کرد: ایران ژاندارم به ایرانی که نماد مبارزه با رفتارهای روزمدارانه آمریکا تبدیل شد آن هم با رهبری و مدیریت خستگی‌ناپذیر و بزرگ امام خمینی (ره) که به ایران و ایرانی شرف و عزت بخشید.

تاجگردون ادامه داد: با آغاز انقلاب بنای مبارزه با استکبار در تمامی نقاط کشور و در تک تک وجود ایرانیان شکل گرفت تا امروز که مقام معظم رهبری همواره آمریکا را به عنوان رهبر استکبار معرفی می‌کنند.

نماینده مردم گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه نقطه توافق ما با دنیا نقطه‌ای است که استقلال، عزت و پاسداشت انقلاب اسلامی و خون شهدا حفظ شود، گفت: تا زمانی که آمریکا احساس کند کدخدای منطقه است هیچ‌گاه با او سر سازش نخواهیم داشت.

تاجگردون تصریح کرد: ما قبول داریم آمریکا کدخدای غرب و اروپا است، اما کدخدای ما نیست به همین دلیل با نهیب مقام معظم رهبری در مذاکرات شرایط مهیا شد که آمریکا و دیگر قدرت‌های جهان به پای میز مذاکره در برابر ایران بنشینند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به تأکید مقام معظم رهبری در خصوص جلوگیری از نفوذ دشمن بعد از اجرای برجام گفت: مقام معظم رهبری نیز تاکید کرده‌اند که گونه‌ای برخورد نشود که شاهد نفوذ مجدد غرب در ایران باشیم.

تاجگردون با بیان اینکه مقام معظم رهبری تأکید کرده‌اند که مواظب باشید برجام سبب اختلاف در جامعه نشود، عنوان کرد: ما در راه مبارزه با غرب باید تمامی راه‌های نفوذ دشمن را ببندیم و اجازه ندهیم ارزش‌ها و اصول انقلاب با خطر غرب مواجه شود.

نماینده مردم گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی نفوذ سیاسی، فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی را از حوزه‌های نفوذ دشمنان عنوان کرد.

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی بر بسته شدن تمام راه های نفوذ دشمن در موضوع برجام تاکید کرد و گفت: کوچک ترین غفلتی در این زمینه نابخشودنی است.

وی بیان کرد: نامه رهبر معظم انقلاب اسلامی درباره برجام برای تمام مردم و مسئولان منشور و حجت است.

تاجگردون با برشمردن پیامدهای مثبت برجام براقتصاد ایران اسلامی تصریح کرد: توافق هسته ای ایران با قدرت های جهانی برگ زرینی در تاریخ ایران اسلامی است.

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی افزود: برخی زوایای مثبت برجام برای ملت هنوز روشن نشده است.


بیشتر بخوانید :


کانال تلگرام عصر جهان


خبرنگار
|
Iran
|
1394/08/17 10:25
  +0

  -0
پاسخ
باسلام . لطفا منبع خبرهاتون رو هم بنویسید و ذکر کنید . این خبر اگر اشتباه نکنم از خبرگزاری فارس برداشت شده است.

سلام. منبع خبر پرتال ارتباط مردمی دکتر تاجگردون است که تایپ شده خبر برای پایگاه ما ارسال گردید


ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*