اخبار عمومی
اعلام وصول 2
7378
تاریخ انتشار: 1394/08/14 23:43
هفته سوم لیگ برتر بسکتبال
پتروشیمی بندر امام با درخشش بازیکن خارجی خود سوسا با حساب 87بر63 برنده دیدار هفته سوم شدند تا تلخی شکست هفته اول به فراموشی سپرده شود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی عصرجهان، عصر جمعه از ساعت 16 و از هفته سوم لیگ برتر بسکتبال کشور دو تیم پتروشیمی بندر امام و شهرداری گرگان به مصاف هم رفتند.

بستکبالیست های بندر امامی‌ با شارژ روحی در پی پیروزی هفته گذشته در مقابل شمیدر تهران و با لحاظ امتیاز میزبانی در مقابل میهمان گرگانی خود دست به توپ شدند.

 در سوی دیگر میدان بستکبالیست های گرگانی هفته گذشته را با پیروزی مقابل دانشگاه آزاد تهران به پایان برده بودند.

در کوارتر اول دو تیم بازی نسبتا پایاپائی به نمایش گذاشتند و کوارتر نخست با تساوی 18 به پایان رسید.

بستکبالیست های بندر امامی‌ در کوارتر دوم با دفاع بی نقص و حملات پی در پی نتیجه را با حساب 25 بر 10 به سود خود به پایان بردند.

شاگردان مهران شاهین طبع در کوارتر سوم برتر از شاگردان محمد مهدی ایزد پناه ظاهر شدند و با پرتاب‌های ستاره بی‌چون و چرا تیم پتروشیمی بندر امام بهنام یخچالی و ادگارد سوسا نتیجه این کوارتر هم با حساب امتیاز 25 بر 13  به سود خود پایان دادند.

اما در کوارتر پایانی شاگردان محمد مهدی ایزد پناه کنترل بازی را دست گرفتند و توانستند این کوارتر را با نتیجه 22 بر 16 به سود خود پایان ببرند اما در مجموع این دیدار با امتیاز 87 بر 63 به سود پتروشیمی بندر امام به پایان رسید.

نتایج هفته سوم لیگ برتر بسکتبال

 هفته سوم رقابتهای لیگ برتر مردان لحظاتی قبل با انجام 5 مسابقه به پایان رسید.

در دیدارهای این هفته و در اراک تیمهای شهرداری این شهر و پالایش نفت آبادان به مصاف هم رفتندکه در پایان میزبان یعنی شهرداری اراک  مقابل  حریف خود  81بر79  مغلوب شد.

در مشهد جدال تیمهای ثامن این شهر و شهرداری تبریز با حساب 84بر68 به سود ثامن  تمام شدتا شاگردان افرادی نیا هم نخستین باخت خود را تجربه کنند.

همچنین دانشگاه آزاد اسلامی هم که هفته قبل مقابل شهرداری گرگان بازی خود را واگذار نموده بود ، این بار مقابل نیروی زمینی کم ادعا در سالن اختصاصی خود ،به برتری 97به57 رسید.

در دیگر بازیهای امروز هم آینده سازان میهن اصفهان مقابل شیمیدر تهران تن به شکست 86به68 داد.

 

شهرداری اراک                79   پالایش نفت آبادان    81

آینده سازان  میهن اصفهان    68    شیمیدر تهران        86

دانشگاه آزاد اسلامی تهران   97    نیروی زمینی تهران  57

ثامن مشهد                     84    شهرداری تبریز       68

پتروشیمی بندر امام           87    شهرداری گرگان      63


بیشتر بخوانید :


کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*