اخبار عمومی
اعلام وصول 2
74254
تاریخ انتشار: 1395/08/06 00:43
با پیروزی در برابر بعثت کرمانشاه؛
در چهار چوب رقابت های فوتبال لیگ دسته دوم کشور و از هفته هشتم این مسابقات دو تیم مدعی و هم امتیاز نفت امیدیه و بعثت کرمانشاه در ورزشگاه اختصاصی نفت به مصاف هم رفتند و سرانجام تیم نفت با ارائه بازی منطقی با گل پیروزی بخش دقیقه نود برنده این دیدار شد

پایگاه اطلاع رسانی عصرجهان/محمد ابولیان(نوروزی)-امیدیه
نفت امیدیه 3 -2 بعثت کرمانشاه
*گلها:مهدی داغر14نصراله درفشی 90و56(نفت امیدیه)،حمید نوری28،ایوب سبحانی65(بعثت کرمانشاه)
*داور:عبدالکریم حیدری
*کمک ها:حمیدرضاافشون،محمدشجاعی، داور چهارم: حسن علمداری
*نماینده سازمان لیگ:سازگارجومردیانی
*ناظرفدراسیون:علی خواجوی (جواجه کولکی)
*اخطار:هادی طیب،نبی اله باقری ها،خسروچنگی(بعثت)،نصراله درفشی (نفت)
*اخراج:خسروچنگی(90)بعثت
*چهارچوب رقابت:هفته هشتم لیگ دسته 2فوتبال کشور
*محل برگزاری:ورزشگاه اختصاصی شماره یک نفت امیدیه
*زمین:چمن نسبتا هموار
*روزبرگزاری:چهارشنبه 5آبان ماه 95
*ترکیب نفت امیدیه:هادی طیب فریان،محسن طیبی،کیامرث چراغی،سعید مرادی (33محمدمجرد)، نصراله درفشی،مهدی داغر، خیراله ویسی آراء،احمدداوودی ،سجادعبدویی(71عباس قاسمی)،علی مولایی،علی حسینی میرک
*سرمربی:داریوش هرمزی
*ترکیب بعثت کرمانشاه:امید پارسا،نبی اله باقری ها، جواد نصراله پور (47 سجاد خسروی)، هادی نصرالهی، وحید اسماعیل پور(70فرشاد باوند پور،هادی ریاحی،امید سلطانی ،حمید نوری (3-90محمداحمدی)،میلاد رستمی ده پهن،سجاد سیاه کمری
*سرمربی:شهرام مهرپیما


در چهار چوب رقابت های فوتبال لیگ دسته دوم کشور و از هفته هشتم این مسابقات دو تیم مدعی و هم امتیاز نفت امیدیه و بعثت کرمانشاه در ورزشگاه اختصاصی نفت و در حضور تماشاگران پرشور امیدیه ای  به مصاف هم رفتند که در نهایت شاگردان داریوش هرمزی طی یک بازی منطقی با گل پیروزی بخش  دقیقه نود و کسب سه امتیاز شیرین این دیدارمهیج،دیدنی وتماشاگر پسند به برتری 3بر2دست یافتند تا با15 امتیاز در صدر جدول رده بندی قرار بگیرند.


*جریان گل ها:
*در حالیکه تنها14دقیقه از بازی سپری شده بود مهدی داغری با شلیکی دیدنی نخستین گل این دیدار را به ثمر رساند تا تماشاگران حاضردر ورزشگاه را غرق در شادی نماید.
*دقیقه 28حمید نوری بر روی غفلت مدافعان میزبان و گلزنی برای تیمش بازی را به تعادل کشاند.
*دقیقه 56نصرالله درفشی بازیکن پر تلاش زردپوشان با شلیکی زمینی  دروازه بعثت را به زیبایی باز کرد و برای دومین بار میزبان را از حریف پیش انداخت.
*دقیقه 65ایوب سبحانی در میان غفلت خط دفاعی نفتی ها گل دوم  بعثت را به ثمر رساند تا اینچنین برای دومین بار بازی را به تعادل کشاند.
*دقیقه 90با اعلام یک ضربه ی آزاد غیر مستقیم از سوی داور جوان این مسابقه پرهیجان نصراله درفشی چهره پر فروغ این دیدار پشت توپ قرار گرفت و با شلیکی مهار نشدنی  دور از دستان امید پارسا زا گلر پر تلاش بعثت توپ را از خط دروازه ی تیم میهمان عبور داد و گل پیروزی بخش طلایی پوشان خوزستانی را به ثمر رساند.
*مدیریت باشگاه فرهنگی ورزشی نفت امیدیه،هیات فوتبال و ناحیه انتظامی این شهرستان تلاش ویژه ی برای هرچه بهتربرگزاری این دیدار از خود نشان دادند که قابل تقدیرمی باشد.
*تیم داوری،ناظرفدراسیون و نماینده سازمان لیگ کارنامه موفقی در برگزاری این دیدارحساس بین دو تیم بالانشین جدول رده بندی لیگ دسته 2از خود بجا گذاشتند.
امیدیه -محمدابولیان(نوروزی)


بیشتر بخوانید :


کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*