اخبار عمومی
اعلام وصول 2
74273
تاریخ انتشار: 1395/08/06 14:48
دو مرد جوان که قصد داشتند صحنه های ویراژ دادن خود را در یکی از بزرگراه های ترکیه توسط دوربین ثبت کنند با پایان تلخی مواجه شدند.

عصرجهان-دو مرد جوان سوار بر خودروی کروکی قصد داشتند تجربه رانندگی با سرعت بالای خود را ثبت کنند و با انتشار آن نظر کاربران را جلب کنند که با یک اتفاق ناگوار روانه بیمارستان شدند. خودروی این دو مرد جوان در اثر برخورد خودروی دیگر با کامیون زرد رنگی که جلوی آنها قرار داشت برخورد می کند که منجر به مصدومیت آنها می شود. در طول این حادثه Incident دوربین همچنان در حال فیلم گرفتن است که در لحظه برخورد با کامیون صحنه سیاه شده و تنها صداهایی در پس زمینه شنیده می شود تا اینکه نیروهای امداد و نجات در صحنه حاضر می شوند.


بر اساس گزارش رسانه های ترکیه، یکی از مردان درگیر در این تصادف Crash یک بازیگر Actor معروف ترکیه با نام "مصطفی آلابرا" 70 ساله بوده که بر اثر شده جراحات وارده در بخش مراقبت های ویژه بیمارستان بستری است.
این سانحه رانندگی در یکی از بزرگراه های استانبول رخ داده و مصدومان این حادثه نیز به بیمارستان انتقال داه شده اند. پلیس هنوز اطلاعاتی در خصوص اینکه این بازیگر چگونه در این تصادف درگیر بوده جزئیاتی منتشر نکرده است.



کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*