اخبار عمومی
اعلام وصول 2
74281
تاریخ انتشار: 1395/08/07 01:08
تیم‌های بسکتبال پالایش نفت آبادان و پتروشیمی بندر امام در هفته نخست رقابت‌های سوپر لیگ بسکتبال ایران مقابل حریفان خود به پیروزی دست یافتند.

عصرجهان- تیم بسکتبال پالایش نفت آبادان موفق شد در هفته نخست رقابت های سوپر لیگ بسکتبال ایران با نتیجه 88 بر 67 بر لوله آ.اس شیراز چیره شود.
در این دیدار نماینده شیراز از ابتدا میزبان قدرتمند خود را غافلگیر کرد و موفق شد ضمن پیروزی بر نفت در کواتر اول با نتیجه 17 بر 22 و واگذار کردن نتیجه در وقت دوم با حساب 22 بر 20، نیمه نخست را با نتیجه 42 بر 39 به سود خود به پایان ببرد.
شیرازی‌ها در نیمه دوم به بازی خوب خود ادامه دادند و تا پایان وقت سوم این دیدار با نتیجه 57 بر 55 از میزبان خود پیش بودند، اما به یکباره نفت آبادان نبض میدان را در دست گرفت و در چهار دقیقه پایانی میهمان خود را از پای در آورد و در نهایت با نتیجه 88 بر 67 و با 21 امیتاز اختلاف بر لوله آ.اس شیراز پیروز شد.
بالغ بر یک هزار نفر از این دیدار در سالن شماره یک مجموعه ورزشی 17 شهریور آبادان دیدن کردند.
پیش از این دیدار، باشگاه نفت آبادان از چهار بازیکن سابق خود که به تیم شیرازی پیوسته بودند تجلیل به عمل آورد، این بازیکنان، رضا رنجبر، محمد علی قدرتی، حمزه آغاجری و امیر اله‌وردی بودند.
بر اساس این گزارش، پتروشیمی بندر امام دیگر نماینده خوزستان در سوپر لیگ بسکتبال ایران در اراک به مصاف شهرداری این شهر رفته بود که این تیم نیز با وجود اینکه از میزبان خود عقب بود، در نهایت موفق شد شهرداری اراک را با نتیجه 69 بر 76 از پیش روی بردارد.
در هفته آینده این رقابت‌ها، روز دوشنیه هفته آینده، پالایش نفت در آبادان میزبان نیروی زمینی است و پتروشیمی بندر امام نیز میزبان شهرداری کاشان خواهد بود.


بیشتر بخوانید :


کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*