اخبار عمومی
اعلام وصول 2
74306
تاریخ انتشار: 1395/08/07 21:16
فرمانده مرزبانی و دریابانی خوزستان خبر داد:
فرمانده مرزبانی و دریابانی خوزستان گفت: ماموران دریابانی ایران یک فروند شناور حامل کالای قاچاق را در مسیر دریایی کویت–آبادان و در محدوده آب‌های سرزمینی جمهوری اسلامی ایران توقیف کردند.

به گزارش عصرجهان و به نقل پایگاه اطلاع‌رسانی جامعه دریایی ایران، سردار سرتیپ عبدالله نظرپور اظهار کرد: ماموران دریابانی در حین عملیات گشت زنی در آب‌های شمال غرب خلیج فارس، به یک فروند شناور تجاری مشکوک شده و ضمن توقف آن مقادیری پارچه خارجی که از کویت بارگیری شده بود کشف و ضبط کردند.


وی گفت: در این ارتباط چند متهم به قاچاق کالا بازداشت شدند و شناور حامل قاچاق نیز برای انجام تحقیقات بیشتربه یکی از پایگاههای دریابانی منطقه هدایت شد.
فرمانده مرزبانی و دریابانی خوزستان با اشاره به اینکه بیشتر کالاهای قاچاق که در آب‌های ساحلی و شمال غرب خلیج فارس کشف و ضبط می‌شوند از کشورهای پیرامون بارگیری می‌شود، از صاحبان شناورهای حامل کالای قاچاق خواست به تجارت سالم بپردازند.
سردار سرتیپ نظرپور با بیان اینکه در سال جاری شاهد افزایش سه برابری کشف کالای قاچاق در آب‌های خوزستان بوده‌ایم بر ادامه مبارزه قاطع با پدیده شوم قاچاق کالا تاکید کرد.
با تاکیدات مقام معظم رهبری، در سال جاری عملیات مبارزه با ورود کالای قاچاق تشدید شده است.
بیش از 330 میلیارد تومان کالای قاچاق در آبراه‌ها، بنادر و مناطق ساحلی خوزستان کشف و ضبط شده است.


بیشتر بخوانید :


کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*