اخبار عمومی
اعلام وصول 2
74313
تاریخ انتشار: 1395/08/08 00:27
شهادت این پرنده نتوانست در طول محاکمه در مورد استفاده واقع شود و در نتیجه شوهر این زن، به عبارتی از زندان قسر در رفت.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از مترو، زنی در کویت، به کمک طوطی سخنگوی خود از خیانت شوهرش و رابطه با خدمتکار زن خانه آگاه شد. بر اساس گزارش این روزنامه، این زن که نامش گزارش نشده است متوجه شد که طوطی عباراتی را تکرار می کند که که در زمان نزدیکی جنسی استفاده می شوند.


با توجه به اینکه شوهر این زن هرگز مانند این کلمات را به همسرش نگفته بود، بنابراین او تصمیم گرفت که این حرف به خدمتکار زن خانه زده شده است.
در کشور کویت، زنا یک جرم کیفری است. آنچه که از زبان طوطی بیرون آمد، به عنوان سرنخ و شواهد به مقامات مجری قانون تسلیم شد.
ولی در هر صورت، شهادت این پرنده نتوانست در طول محاکمه در مورد استفاده واقع شود و در نتیجه شوهر این زن، به عبارتی از زندان قسر در رفت.


بیشتر بخوانید :


کانال تلگرام عصر جهان


خیانت شوهر
|
Iran
|
1395/08/08 01:16
  +0

  -0
پاسخ
طوطی دست آموز، خیانت شوهر را فاش كرد!
زنی با مراجعه به دادگاه خانواده با ادعای اینكه طوطی خانگی آنها از رابطه پنهانی شوهرش با زنی دیگر صحبت كرده است، تقاضای طلاق داد.
این زن با حضور در شعبه ۲۴۰ دادگاه خانواده اظهار كرد: مطمئنم زمانی كه به مسافرت نزد خانواده ام رفته ام، همسرم با زن دیگری رابطه داشته است چون وقتی از مسافرت بازگشتم، طوطی دست آموزمان این موضوع را فاش كرد.
وی ادامه داد: پرنده مان دائما عبارتی را تكرار می كرد كه از مكالمات تلفنی مخفیانه شوهرم با زنی دیگر شنیده بود. در این رابطه تحقیقاتی را انجام دادم و متوجه شدم شوهرم به من خیانت كرده است.
مرد جوان نیز كه دردادگاه حضور داشت، گفت: من هرگز به همسرم خیانت نكرده ام. او دچار توهمات مالیخولیایی شده است و به خاطر حرفهای یك طوطی دارد زندگی مان را خراب می كند.
این در حالی است كه زن جوان مدارك معتبری نیز برای اثبات ادعای خود به رییس دادگاه ارائه كرد و این امر، مرد را به سكوت واداشت.
به گزارش ایسنا، در پی اصرار زن جوان به جدایی و بخشیدن ۷۰۰ سكه بهار آزادی در قبال صدور حكم طلاق، رییس دادگاه حكم طلاق این زوج جوان را كه یك سال از ازدواجشان می گذشت، صادر كرد..... / خبرگزارى ایسنا

ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*