اخبار عمومی
اعلام وصول 2
74333
تاریخ انتشار: 1395/08/08 19:12
جزئیات درگیری مجدد طایفه ای در روستای پتک باغملک؛
کیانپور ضمن تکذیب شایعات در فضای مجازی گفت : مردم به شایعات دامن نزنند و کسانی که قصد تشویش اذهان عمومی در فضای مجازی را دارند از طریق اطلاعات معرفی و شناسایی می شوند و با آنها برخورد قضایی صورت می گیرد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی عصرجهان، شهریورماه سال گذشته  درگیری بزرگی بین دو طایفه در روستای پتک شهرستان باغملک، خسارت های جانی و مالی فراوانی را به اهالی وارد کرد و منجر به  فوت ۱۲ نفر شد.
درگیری با دخالت نیروی امنیتی، انتظامی و استانداری خوزستان تا حدودی به پایان رسید برخی اهالی روستا برای جلوگیری از درگیری های  احتمالی به مناطق دیگر نقل مکان کردند.
از دو روز گذشته اخباری مبنی بر آغاز درگیری در روستای پتک در گروه های مجازی دست به دست می چرخد وحکایت از درگیری و آتش زدن برخی خانه ها در این روستا دارد.
خبرنگار ما برای پایان دادن به برخی شایعات و سوءاستفاده های صورت گرفته در این فضا و برقراری آرامش با دادستان عمومی و انقلاب شهرستان باغملک تماس گرفت و ماجرا را از زبان وی مطرح کرد.
کیانپور جزئیات ماجرا را اینگونه تشریح کرد: روز گذشته مامورین  برای دستگیری محکومین پرونده و اجرای حکم به روستای پتک رفتند که همزمان سه سلاح شامل دو برنا و یک کلاشینکف کشف و ضبط شد در این بین اهالی طایفه محمدموسایی حین انتقال محکومین به منازل  خالی از سکنه طایفه محمدی حمله می کنند و به آتش می کشند همچنین از سمت دیگر وقتی طایفه محمدی باخبر می شوند  تیرانداز و خانم های خود را آوردند که به خانه ها برگردند و جست و گریخته  تیراندازی هایی صورت گرفت- منبع/باغملک نیوز
شایان ذکر است ساکنان پتک جلالی از تیر های علادینی، مهمد میسا،نریمیسا،بهوند و جلالی می باشند. شغل اکثر مردم کشاورزی می باشد و بیکاری در این منطقه به وضوح قابل مشاهده است.

برچسب ها:
پتک ؛ باغملک ؛

بیشتر بخوانید :


کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*