اخبار عمومی
اعلام وصول 2
74355
تاریخ انتشار: 1395/08/09 16:52
یاداشت دریافتی/
مرگ نوزاد تازه متولد شده دهدشتی در بیمارستان امام انعکاس گسترده ای در رسانه های محلی،منطقه ای،استانی و حتی کشوری داشته بطوریکه این مهم در اذهان عمومی سؤالات بیشماری ایجاد کرده، اما مگر مسئول یا مدیر پاسخگویی در این استان وجود دارد که این سؤالات را جوابی بدهد.

مطلب زیر از سری یاد داشت های ارسالی مخاطبان پایگاه اطلاع رسانی عصرجهان است که عینا درج می شود و رسانه عصرجهان آن را تایید یا تکذیب نمی نماید شما هم می توانید نظر خود را در خصوص این مطلب بیان کنید.


 مرگ نوزاد دهدشتی،سکوت مسئولان استانی
نمیدانم خانواده برایش اسم انتخاب کرده بودند یا نه.
ولی چه فایده ای دارد دیگر،جان آن نوزاد تازه متولد شده دهدشتی که بعلت سهل انگاری تیم پزشکی بیمارستان امام خمینی (ره) و عدم نظارت مدیران شبکه و مرکز بهداشت شهرستان و دانشگاه علوم پزشکی استان درگذشته به تنش باز نمی گردد و جسم بی جان آن زیر خروارها خاک آرامیده و خانواده ای را داغدار کرده است..
مرگ نوزاد تازه متولد شده دهدشتی در بیمارستان امام انعکاس گسترده ای در رسانه های محلی،منطقه ای،استانی و حتی کشوری داشته بطوریکه این مهم در اذهان عمومی سؤالات بیشماری ایجاد کرده، اما مگر مسئول یا مدیر پاسخگویی در این استان وجود دارد که این سؤالات را جوابی بدهد.
مگر شهریور سال۹۴ پسر بچه ۹ساله در این بیمارستان بعلت ضعف کادر پزشکی جان خود را از دست داد؛
کسی استعفا داد؟
کسی بازخواست شد؟
 کسی عذرخواهی کرد؟
مگر با کسی برخوردی شد؟
بیش از ده روز از مرگ آن نوزاد میگذرد ولی متاسفانه؛
۱_ استاندار محترم نه پیام تسلیتی فرستاد،نه دستور پیگیری داده و نه اقدامی هم از طرف ایشان متصور است.زیرا رابطه ای تنگاتنگ دوستانه ای با رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان دکتر چمن دارد و در ماه قبل هم از ایشان بطور ویژه باداهدا لوح و پاداش تقدیر بعمل آورد.
۲_ نماینده محترم شهرستان کهگیلویه هم در این زمینه به وظیفه نظارتی خود عمل نکرده و نه نظارتی میکند و نه دستور پیگیری میدهد،زیرا ایشان طی مصاحبه ای به عملکرد دکتر چمن  نمره ۱۸ داده است.و از کارکرد ایشان بعلت حمایت های دکتر چمن در انتخابات رضایت کامل دارد.
۳_ مدیران دانشگاه علوم پزشکی  یا مرکز بهداشت شهرستان نه مسئولیتی می پذیرند  نه عذر خواهی کرده اند با اینکه میدانند مرگ این نوزاد فقط فقط بعلت سهل انگاری و ضعف بوده است و بیانه ای مسبوط اعلام و توپ را به میدانی دیگر فرستاده اند.
۴_ رسانه های استان هم پیگیر این موضوع جهت شناساندن خاطیان به افکار عمومی نبوده و نیستند.
با این وجود  جان آن نوزاد و طفل معصوم دیگر به تنش باز نمی گردد ولی در صورت پیگیری این مسئله از سوی شخص استاندار و عدل هاشمی پور نماینده محترم کهگیلویه بزرگ،عدم حمایت مطلق از مسئولین دانشگاه علوم پزشکی استان و برخورد جدی با خاطیان از جمله ریاست بیمارستان امام خمینی(ره)دهدشت و مرکز و شبکه بهداشت کهگیلویه می توان از مرگ ده ها نوزادی که روزانه در این بیمارستان متولد شده اند جلوگیری کرد و از مهاجرت تعدادی خانواده های کهگیلویه ای که بعلت نبود کادر پزشکی و درمانی مناسب در منطقه به مناطق همجوار مهاجرت می نمایند ممانعت بعمل آورد یا  چنانچه شخص نماینده کهگیلویه بصورت ویژه این چنین اتفاقاتی را بررسی نکند چه بسا در آینده ای نزدیک این مناطق خالی از سکنه شوند..
عماد عزیزیان



کانال تلگرام عصر جهان


افرندی
|
Iran
|
1401/10/29 16:59
  +0

  -0
پاسخ
به قول بچه ی هفت سالم توبیمارستان دهدشت حتی نمی تونن یه نموحه خون از بچه هابگیرن چونکه برای ویزیت بردیمیش شهردیگه ای و به راحتی رگشوپیداکردن وخون گرفتن ازش.
لعنت به مقامات مخصوصا نماینده های این شهر که حتی تومباحث پزشکی وانتصابات دست از رابطه بازی برنمی دارن

ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*