اخبار عمومی
اعلام وصول 2
7443
تاریخ انتشار: 1394/08/18 13:07
در هنگام جستجوی این دختر در کنار رودخانه بشار کفش ها به همراه یک تکه یادداشت دیگر مبنی بر

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی عصرجهان، علی تاج امیری فرماندار دنا ضمن تایید این خبر گفت: هماهنگی لازم جهت روشن شدن زاوایای این قضیه با دادگستری پلیس آگاهی و هلال احمر استان جهت یافتن جسد یا احتمالات دیگر در رودخانه بشار و سواحل آن فردا دوشنبه انجام می شود.

بزرگمهر بخشدار پاتاوه به همراه شهردار این شهر نیز با خانواده فرد مفقود شده دیدار کردند. در این دیدار مادر خانم (ن– ق) اقدام به گفتن اطلاعاتی در مورد مفقودی فرزند خویش کرد.

مادر فرد مفقود شده گفت: از دو هفته پیش فرزندم جهت تحصیل به دانشکده فنی حرفه ای دخترانه یاسوج مراجعه کرد و تنها تماس تلفنی با وی در ساعت ۸ شب پنجشنبه شب ۱۴ آبان ۹۴ بر می گردد و بعد از آن اطلاعی از وی نداشتیم.

وی در ادامه برگ با اشاره به یادداشتی که در خوابگاه فرزندش در خیابان گلستان ۸ به دست آمدٰ اشاره به خودکشی احتمالی در رودخانه بشار نمود.

مادر وی ادامه داد: در هنگام جستجوی وی در کنار رودخانه بشار و پایین تر از زندان مرکزی یاسوجٰ کفش ها به همراه یک تکه یادداشت دیگر مبنی بر خودکشی وی پیدا شد که تحقیق و جستجوی زنده بودن یا خودکشی و دیگر احتمالات تا کنون بی نتیجه بوده است.

لازم به ذکر است فرد مفقود شده دانشجوی ترم ۴ رشته کامپیوتر گرایش نرم افزار دانشگده فنی و حرفه ای دخترانه یاسوج و ساکن شهر پاتاوه شهرستان دنا است.

در پی درج خبر مفقود شدن دختر دانشجوی ۲۳ ساله دانشکده فنی و حرفه ای دخترانه یاسوج آموزشکده فنی و حرفه ای دختران یاسوج اطلاعیه ای صادر کرد.

متن این اطلاعیه بدین شرح است:

در خصوص خبر مفقود شدن دانشجوی ۲۳ ساله به عرض می رساند که ایشان دانشجوی آموزشکده فنی وحرفه ای شهر کرد بوده وبه صورت مهمان در آموزشکده فنی یاسوج به تحصیل اشتغال داشته وساکن خوابگاه خود گردان بوده اند .

لازم به ذکر است آموزشکده فنی وحرفه ای دختران یاسوج با دو خوابگاه مجهز در محوطه ی آموزشکده وبا تامین امنیت حد اکثری جوابگوی همه دانشجویان متقاضی خوابگاه می باشد .

لذا خواهشمند است ترتیبی اتخاذ شود تا جهت تنویر افکار عمومی متن فوق درآن سایت به اطلاع عموم رسانده شود.

با سپاس

سیده فرزانه آرامش

رئیس آموزشکده فنی و حرفه ای دختران یاسوج

منبع/دنا نما


بیشتر بخوانید :


کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*