اخبار عمومی
اعلام وصول 2
74431
تاریخ انتشار: 1395/08/12 00:19
نماینده مردم بندر ماهشهر، امیدیه، هندیجان و بندر امام:
نماینده مردم بندر ماهشهر، امیدیه، هندیجان و بندر امام گفت: فساد 8 هزار میلیارد تومانی صندوق ذخیره فرهنگیان جنایتی بزرگ در حق این قشر است.

عصرجهان-علی گلمرادی نماینده مردم بندر ماهشهر، امیدیه، هندیجان و بندر امام در مجلس شورای اسلامی، فساد 8 هزار میلیارد تومانی در صندوق ذخیره فرهنگیان را یک خیانت به جامعه فرهنگیان دانست و اظهار کرد: موضوع اخیر پیش آمده در وزرات آموزش و پرورش موضوعی بسیار نگران کننده است و این خیانت به قشر تلاش‌گر جامعه نابخشودنی است.
وی افزود: خدمات قابل ارائه از این صندوق به فرهنگیان کوچک‌ترین خدمتی است که می‌توان به این عزیزان کرد، این در حالی است که یک سری افراد با شگردهای خود قصد ضایع کردن حق و حقوق آنها را داشته و این موضوع به هیچ وجه پذیرفته نیست.
نماینده مردم بندر ماهشهر، امیدیه، هندیجان و بندر امام در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه این موضوع مستلزم تجدید‌نظر در قوانین مربوط به آموزش‌ و پرورش است، خاطرنشان کرد: پس از مشخص شدن موضوع باید در قوانین این وزارت تجدید‌نظر صورت بگیرد و جرائم و برخورد‌های جدی‌تری نسبت به این موضوعات اتخاذ شود.
گلمرادی ادامه داد: لذا این حرکت ناشایست توسط مجلس مطرح و مورد بررسی قرار خواهد گرفت و نمایندگان مردم به شدت با این تخلف برخورد خواهند کرد.
این نماینده مجلس شورای اسلامی در ادامه با انتقاد جدی از مسؤولان عالی‌رتبه این وزارت، متذکر شد: این موضوع به هیچ وجه در شأن وزراتخانه‌ای مانند وزرات آموزش و پرورش نبوده و جای تعجب دارد چگونه اجازه داده شد به افرادی از قشر خودشان خیانتی به این بزرگی صورت بگیرد و شأن و منزلت وزارت آموزش و پرورش خدشه‌دار شود.
وی اضافه کرد: از این رو ضرورت دارد به طور جدی و همه‌جانبه تمامی عوامل این موضوع بررسی و با تک تک افرادی که در این داستان شریک بوده به شدت برخورد شود/فارس

برچسب ها:
علی گلمرادی ؛

بیشتر بخوانید :


کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*