اخبار عمومی
اعلام وصول 2
74442
تاریخ انتشار: 1395/08/13 00:08
یادداشتى خطاب به مسولان مسجدسلیمان/
مطمئنا گماشتن این گونه افراد ضعیف مساوی هست با بی احترامی به کرامت مردم و عدم حمایت اصحاب رسانه دلسوز و متعهد.

عصرجهان/پرویز دیوید خسروی
عرض ادب خدمت نماینده معزز مردم در مجلس شورای اسلامی، امام جمعه بزرگوار، فرماندار محترم و همچنین دادستان گرامی
اینجانب پرویز دوید خسروی اعلام می دارم و هشدار دوستانه می دهم شخصی که به ظاهر کاندیدای تصدی امور آبفا بنام آقاى … در نظر گرفته شده قبلا توانمندی ها، شرایط مدیریتی خود را در شهرستان به همگان نشان داده و آمدن مجدد وی مطلوب به نظر نمی رسد، مردم این شهر توان و فرصت آزمون افراد ضعیف را ندارند.
قبل از هر چیز دوستانه و خواهشا استدعا دارم از میان این همه افراد مستعد و کیفی فرد شایسته ای در نظر گرفته شود ، از انتخاب و تصدی این فرد به نام …. صرف نظر گردد.
فردا که با بی اعتنایی به این درخواست همه مورد مواخذه قرار گرفتید اصحاب رسانه را متهم به تشویش افکار عمومی و نشر اکاذیب نکنید.
شخصا در زمان تصدی این مدیر در حضور آقای اشناد که مسول دفتر ایشان بود به ایشان گفتم شما که آب بهای مردم را که در طول شبانه روز یا آب ندارند یا دوساعت در شبانه روز آب دارند چرا چندین برابر با آب بهای شهرستانى مانند شوشتر که آب ۲۴ساعته دارد مقایسه مى کنید ، که فرمودند به خودمان مربوطه و (متاسفانه) در پاسخ آبهای جاری و شکستگی خطوط لوله و هدر رفت آب و اینکه فرد خاصی هم فرمودند آب مایع حیات است آن را هدر ندهیم و شما به این کارها کاری نداشته باشید.
در واقع فرمودند به شما مربوط نیست منظور اینجانب از عدم شایستگی آقاى…. در پاسخ بی ادبانه و غیر مسولانه به اینجانب نیست ؛ بلکه منظور عمق ناتوانی و عدم اعتقاد به ماهیت شغلی و ارزش آب که حرفه وى هست.
همچنین در زمان مسولیتشان بیشترین نارضایتی و درگیری های ناشی از برخورد مردم با کارکنان و نارضایتی ها را نیز به همراه داشت.
مطمئنا گماشتن این گونه افراد ضعیف مساوی هست با بی احترامی به کرامت مردم و عدم حمایت اصحاب رسانه دلسوز و متعهد.
بی شک اینجانب از منتقدین گماردن این مدیر مردودی در این سمت خواهم بود و باور دارید قلم ما همیشه جوهر خوش رنگ ندارد.
شاید روزی چوب دهل شود و بر کوس مجهولات و ناگفته ها بکوبد. مراقب باشید نمره منفی از مردمی که به شما اعتمادکرده اند نگیرید و ناغافل با جریان مخالف، رویکرد و نگاه بسیار کج اندیش و بد بینانه ای حساب باز نکنند ، که این شرط بقا و مقبولیت نیست.



کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*