اخبار عمومی
اعلام وصول 2
7456
تاریخ انتشار: 1394/08/19 00:26
زن جوانی که مرد مزاحمش را به قتل رساند، در دادگاه کیفری استان تهران پای میز محاکمه رفت.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی عصرجهان، 28 شهریور سال 91 ماموران پلیس پاکدشت در جریان وقوع یک جنایت قرار گرفتند که بلافاصله موضوع را در دستور کار خود قرار دادند و با حضور در محل حادثه به تحقیق در این رابطه پرداختند.

با حضور ماموران مشخص شد که مردی اهل افغانستان در خانه اش با ضربه چاقو به قتل رسیده است. بنابراین تحقیقات در این رابطه آغاز شد و در نهایت کارآگاهان رد پای زنی را در این ماجرا پیدا کردند که با مقتول تماس داشت. بنابراین زن جوان خیلی زود شناسایی و دستگیر شد.

وی تحت بازجویی قرار گرفت که در نهایت به جرم خود اعتراف کرد و گفت: مقتول مزاحم من بود. من شوهر و فرزند داشتم که با مقتول آشنا شدم. اما از وقتی با او آشنا شدم مرتب مرا تهدید می کرد که به خواسته هایش تن دهم. این مرد همه جا جلوی من سبز می شد و با چاقو از من می خواست که به خانه اش بروم و با او ارتباط برقرار کنم. بار آخر وقتی در خانه اش بودم در حالیکه از دست مزاحمت های مکررش به تنگ آمده بودم  او را با ضربات چاقو به قتل رساندم.

با اعتراف این زن، وی صحنه قتل را بازسازی کرد و پرونده برای رسیدگی به شعبه چهارم دادگاه کیفری استان تهران فرستاده شد.

صبح دیروز جلسه محاکمه این زن برگزار شد. در این جلسه خانواده اولیای دم درخواست قصاص کردند. پس از آن متهم نیز از خودش دفاع کرد و اظهارات قبلی خود را تکرار کرد. در پایان نیز هیات قضایی وارد شور شدند تا رای خود را در خصوص این پرونده صادر کنند.

باشگاه خبرنگاران

برچسب ها:
حوادث ؛ قتل ؛ دادگاه ؛ محاکمه ؛

بیشتر بخوانید :


کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*