اخبار عمومی
اعلام وصول 2
74609
تاریخ انتشار: 1395/08/19 10:16
مدیرعامل شرکت نفت و گاز مسجدسلیمان:
نمایشگاه هشتم تجهیزات ساخت داخل صنعت نفت در دومین روز برگزاری اش یک شاهد روز پرکار و پرتردد از سوی مدیران و همچنین برگزاری چندین نشست و کنفرانس مطبوعاتی پر خبر بود

عصرجهان-در یکی از این نشست های مطبوعاتی که در غرفه شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب برگزار شد مدیرعامل شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان به جمع خبرنگاران رسانه های گروهی استان حاضر در نمایشگاه آمد و به تشریح دیدگاه ها و عملکرد این شرکت در حوزه اقتصاد مقاومتی و حمایت از کالای ایرانی پرداخت .

مهندس قباد ناصری در ابتدا با تشریح وضعیت حوزه عملیاتی این شرکت و قدمت آن در تولید گفت : شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان با برخورداری از سابقه 107 سال که پیشینه آن به سال 1287 خورشیدی و همزمان با کشف نفت در مسجدسلیمان برای نخستین در خاورمیانه باز می گردد قدیمی ترین شرکت در حوزه تولید نفت و گاز ایران و خاورمیانه محسوب می شود .

وی افزود : این شرکت همچنین با گستره عملیاتی 27000 کیلومتر مربعی و فعالیت در حوزه جغرافیایی 13 شهر و شهرستان یکی از وسیع ترین شرکت های بهره بردار کشور است که وجود چندین رودخانه پرآب و سدهای بزرگ و همچنین کوهستان های صعب العبور علاوه بر سخت شدن فرآیند تولید موجب توجه ویژه سیاست حفاظت و صیانت از محیط زیست و پروژه های متعددی در این حوزه گردیده است .

مدیرعامل شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان در خصوص سیاست های حمایت از کالا و تولید کنندگان ایرانی نیز گفت : با توجه به فرمایش های مقام معظم رهبری در خصوص حمایت از کالای ایرانی و تقویت بنیه تولید کنندگان ایرانی ، اهتمام مجموعه مدیریت این شرکت به تبعیت از سیاست های شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب توجه به خرید کالاهای مورد نیاز از تولید کنندگان ایرانی خصوصاً تولید کنندگان و تأمین کنندگان فعال در استان خوزستان و شهرهای واقع در حوزه عملیاتی این شرکت است .

مهندس قباد ناصری ادامه داد : بر همین اساس طی سال گذشته این شرکت بیش از 107 میلیارد ریال کالای مورد نیاز خریداری کرد که تمامی آن صرف خرید کالای ایرانی گردید و سهم تولید کنندگان و تأمین کنندگان خوزستانی نیز در این داد و ستد سهم 89 میلیاردی داشتند .

وی در خصوص فعالیت های تجاری این شرکت در نیمه نخست سال 1395 نیز گفت : در بازه ی زمانی 6 ماهه نخست سالجاری بیش از 53 میلیارد ریال برای تهیه کالاهای مورد نیاز بخش های مختلف این شرکت هزینه شد که بیش از 39 میلیارد ریال آن در درون استان و در حمایت از تولید کنندگان بومی هزینه گردید .

شایان ذکر است شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان یکی از وسیع ترین شرکت های تابع شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب است که در گستره وسیع عملیاتی 27000 کیلومتر مربعی راهبری و مدیریت میادین و مخازن نفتی و گازی شمال استان خوزستان را برعهده دارد .


بیشتر بخوانید :


کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*