اخبار عمومی
اعلام وصول 2
7461
تاریخ انتشار: 1394/08/19 01:16
هفته چهارم لیگ برتر بسکتبال کشور
تیم بسکتبال پالایش نفت آبادان موفق شد در شهرآورد خوزستان پتروشیمی بندر امام را از پیش‌روی بردارد.

به گزارش عصرجهان به نقل از فارس، تیم بسکتبال پالایش نفت آبادان در چارچوب هفته چهارم لیگ برتر بسکتبال کشور موفق شد در شهرآورد بسکتبالی خوزستان با نتیجه 82 بر 78 بر پتروشیمی بندر امام غلبه کند.

قضاوت این دیدار برعهده جعفر محمدپور، رضا آذرافزا، سروش خادم‌حسینی بود که محمد حسن‌زاده از نفت آبادان، ادگا سوسا و سعید داورپناه از پتروشمیی بندر امام را پس از 5 اخطاره شدن از زمین بازی اخراج کردند.

کوارتر نخست این دیدار تیم نفت آبادان نمایش خیره‌کننده‌ای از خود نشان داد و موفق شد با نتیجه 22 بر 15 پیروز وقت اول این دیدار باشد. در کوارتر دوم پتروشیمی خود را در زمین مسابقه پیدا کرد و توانست این ست را با نتیجه 18 بر 16 به سود خود پایان ببرد اما نیمه نخست نفتی‌‌ها با حساب 45 بر 33 به سود خود پایان دادند.

در آغاز نیمه دوم باز هم نفتی‌ها بودند که حاکم بر میدان موفق شدند زمان سوم این دیدار را با حساب 20 بر 17 به سود خود پایان ببرند و کار را با نتیجه 65 بر 50 برسانند.

در آغاز وقت چهارم این دیدار بازی طوفانی آغاز شد و تماشاگران هیجان وصف‌ناشدنی در سالن داشتند.

بازی در کوارتر چهارم بسیار نزدیک دنبال شد اما نفت آبادان در روزی که همه چیز به سودش بود این دیدار را با نتیجه 82 بر 78 به سود خود به پایان رساند.

هفته چهارم لیگ برتر بسکتبال کشور عصر امروز با دیدار تیم‌های پالایش نفت آبادان و پتروشیمی بندرامام در آبادان پیگیری شد که نماینده آبادان موفق شد با پیروزی در شهرآورد خوزستان در صدر جدول مسابقات لیگ حرفه‌ای بسکتبال کشور باقی بماند.


بیشتر بخوانید :


کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*