اخبار عمومی
اعلام وصول 2
7491
تاریخ انتشار: 1394/08/21 01:06
فیلم آن‌ها داستان واقعی 33 معدن‌چی را تعریف می‌کند که به مدت 69 روز در اعماق یک معدن طلای صحرایی گیر افتاده بودند.

پایگاه اطلاع رسانی عصرجهان: درپ  گزارش داد، آنتونیو باندراس و ژولیت بینوش چهره‌های اصلی مجموعه بازیگران و دست اندرکاران بین‌المللی فیلم «33 نفر» هستند و این ستاره‌ها دوشنبه شب در پیش‌نمایش مسحورکننده فیلم در فستیوال AFI این داستان معجزه‌آسای زنده ماندن آن‌ها را جشن گرفتند.

این فیلم که توسط پاتریشیا ریگن کارگردانی شده، داستان واقعی سانحه معدن شیلی در سال 2010 را تعریف می‌کند که وقتی 33 معدن‌چی در اعماق یک معدن طلای صحرایی گیر افتادند، به موضوعی بدل شد که همه درباره آن صحبت می‌کردند. باندراس در این فیلم نقش ماریو سپولوِدا ملقب به «سوپر ماریو» را بازی می‌کند که چهره عمومی این گروه معدن‌چیان بود و هر روز ویدیوهایی را ضبط کرد تا مردم مطمئن شوند که آن‌ها در این شرایط وحشتناک سالم هستند.

رودریگو سانتورو بازیگر فیلم «300» در این فیلم نقش وزیر لارنس گولبورن وزیر معدن شیلی را بازی می‌کند و بینوش هم در نقش ماریا سگوویا، خواهر داریو سگوویا (با نقش‌آفرینی حوان پابلو رابا) ظاهر می‌شود. گابریل برن، لو دایاموند فیلیپس، کوت د پابلو، جیمز برولین و نائومی اسکات از دیگر بازیگران «33 نفر» هستند.

بازماندگان که 20 طبقه زیر سطح زمین و زیر کوهستانی از بتن که گفته می‌شد «جرمش دو برابر ساختمان امپایر استیت» بود گیر افتاده بودند، از همان ابتدای تجربه وحشتناک‌شان در روز پنجم ماه آگوست سال 2010 کمبود آب و غذا داشتند. این هم اخطار لو رفتن داستان برای یک رویداد واقعی پنج ساله که تخمین‌زده می‌شود یک میلیارد نفر آن را در سراسر جهان تماشا کردند: معدن‌چی‌ها بعد از اینکه به مدت 69 روز در معدن 121 ساله بودند، بالاخره نجات پیدا کردند. چیزی که معجزه‌آساست این است که بعد از بازگشت به سطح زمین، تمام آن‌ها در وضعیت فیزیکی نسبتا خوبی قرار داشتند. دو معدن‌چی سیلیکوزیس داشتند که یکی از آن‌ها سینه‌پهلو هم کرده بود و دیگران هم عفونت دندان و مشکلات قرنیه‌ای داشتند.

لوییز اورزوآ، ادیسون پینا ملقب به «الویس»، حوان کارلوس آگویلار و ماریو گومز بازماندگان این سانحه همگی در مراسم پیش‌نمایش هالیوودی دوشنبه شب حضور داشتند و توانستند با بازیگرانی که نقش آن‌ها را در فیلم ایفا می‌کنند، کمی وقت بگذرانند. تیم فیلمنامه‌نویسی «33 نفر» که شامل کرِگ بورتِن نویسنده «کلوب خریداران دالاس» و مایکل توماس می‌شد، بخشی از آن را با اقتباس از کتاب سال 2014 هکتور توبار به اسم «تاریکی اعماق» نوشتند.

منبع/ بانی فیلم

لینک مطلب:

http://www.banifilm.ir/Modules/News/PhotoDetail.aspx?Ser_Id=2&News_Id=75692


بیشتر بخوانید :


کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*