اخبار عمومی
اعلام وصول 2
7519
تاریخ انتشار: 1394/08/23 01:21
زهرا عاملی اولین زن ترانه‌سرا است که بعد از ممنوع الکار شدنش در رسانه ملی و ازدواج دومش که خود در برنامه رادیویی از آن به عنوان عشق دوم یاد کرده است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی عصرجهان، سریال تاریخی «معمای شاه» از شب گذشته روی آنتن سیمای جمهوری اسلامی ایران رفت در حالی که نام یک مجری ممنوع الکار سیما به عنوان اولین کار تلویزیونی در آن به چشم می خورد.
سریال تاریخی «معمای شاه» از شب گذشته روی آنتن سیمای جمهوری اسلامی ایران رفت در حالی که نام یک مجری ممنوع الکار سیما به عنوان اولین کار تلویزیونی در آن به چشم می خورد.

بنابراین گزارش؛ «محمدرضا ورزی» کارگردان «معمای شاه» است و در این پروژه بازیگران سرشناس متعددی نظیر استاد «جمشید مشایخی»، «سعید نیک‌پور»، «گوهر خیراندیش»، «امیریل ارجمند»، «محمدرضا شریفی‌نیا»، «نرگس محمدی» و… مقابل دوربین رفته‌اند.



اما در تیم بازیگران این سریال، نام یک ترانه‌سرای پاپ هم به چشم می‌خورد. «زهرا عاملی» اولین زن ترانه‌سرا است که بعد از ممنوع الکار شدنش در رسانه ملی و ازدواج دومش که خود در برنامه رادیویی از آن به عنوان عشق دوم یاد کرده است، به ترانه سرایی برای خوانندگان پاپ می پردازد.

زهرا عاملی مجری شبکه تهران بود که به دلیل انتقادهای بسیار به اجرای بسیار مهیج و با انرژی و پاسخ دادن به انتقاد های صدا و سیما ممنوع الکار شد.

عاملی بعد از چهار سال برای اولین بار در سریال معمای شاه بازی کرده است. وی ایفاگر نقش دختری به نام ماه گل و در سریال نوه جشمید مشایخی است.

هنوز مشخص نیست مشکل ممنوع الکاری این مجری-بازیگر چگونه مرتفع شده است.
منبع/مجله انلاین دوستان


بیشتر بخوانید :


کانال تلگرام عصر جهان


Tara
|
Iran
|
1398/04/21 19:15
  +0

  -0
پاسخ
واقعا با این مطالب ها اسکلومون کردید

ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*